Krzysztof N.

Krzysztof N. CEO. Aplikacje
internetowe i
mobilne. Symfony,
Zend.

Temat: Umowa na wykonanie usługi - wykonanie i odbiór przedmiotu...

Kontrahent zaproponował zmianę treści umowy w kontekście wykonania i odbioru przedmiotu umowy - chciałby dopisać poniższe fragmenty. Co o tym sądzisz?

§ Wykonanie przedmiotu umowy
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać niniejszą Umowę z zachowaniem należytej staranności.
2. Przy wykonywaniu niniejszej Umowy Wykonawca nie może korzystać z pomocy osób trzecich.
3. Przedmiot umowy zostanie dostarczone każdorazowo w formie dokumentacji technicznej (w tym dokumentacji wykonawczej oraz podręcznika użytkownika), kodu wynikowego oraz kodu źródłowego na nośniku umożliwiającym ich pełne wykorzystanie zgodnie z postanowieniami końcowymi Umowy.

§ Odbiór przedmiotu umowy
1. Wykonawca potwierdzi gotowość do przedstawienia funkcjonalnego Dzieła do odbioru przez Zamawiającego poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na następujący adres e-mail: ....................
2. Po otrzymaniu wiadomości określonej w ust. 1 powyżej, przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy odbędą spotkanie w celu wstępnego odbioru funkcjonalnego Dzieła („Wstępny Odbiór”).
3. Strony sporządzą „protokół odbioru Dzieła” ze Wstępnego Odbioru i w przypadku niezgłoszenia przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń co do Dzieła, Strony podpiszą „protokół odbioru Dzieła” („Ostateczny Odbiór”).
4. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń podczas Wstępnego Odbioru Strony nie podpiszą „protokół odbioru Dzieła”. Dzieło uznaje się wówczas za niewykonane.
5. Po zgłoszeniu przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń podczas Wstępnego Odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia funkcjonalnego Dzieła uwzględniającego zgłoszone uwagi lub zastrzeżenia w terminie nie później niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag lub zastrzeżeń.
6. Po uwzględnieniu uwag i zastrzeżeń Zamawiającego, Wykonawca ponownie potwierdzi gotowość do przedstawienia funkcjonalnego Dzieła do odbioru przez Zamawiającego zgodnie z ust. 1 powyżej, następnie przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy odbędą spotkanie zgodnie z ust. 2 powyżej („Kolejny Wstępny Odbiór”) i w przypadku niezgłoszenia przez Zamawiającego uwag i zastrzeżeń co do Dzieła Strony dokonają Ostatecznego Odbioru.
7. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń podczas Kolejnego Wstępnego Odbioru procedura opisana w ust. 5 powyżej musi być powtórzona.