Temat: Telefon
W zasadzie nie.
Jest jedna furtka w tej sytuacji. Jeśli zawierałeś umowę na odległość, np. przez Internet, masz 10 dni na odstąpienie od niej bez ponoszenia kosztów. Dokładniej opisane jest to na stronie
UOKiK.
Edit: Jeszcze mi się przypomniało. Jeśli podczas zawierania umowy zostałeś wprowadzony w błąd, np. dot. specyfikacji technicznej telefonu, możesz zgłosić się do operatora i żądać
naprawy usterek itp. Jednak dopiero w przypadku, gdy operator nie będzie w stanie przywrócić telefonu do stanu zgodnego ze specyfikacją, możesz zażądać zwrotu pieniędzy lub wymianę telefonu na zgodny z umową, a gdy egzemplarze się wyczerpały, na model równoważny. Procedury mają swoje terminy i będzie to trwało dość długo.
Marcin "Modest" Klimaszewski edytował(a) ten post dnia 14.11.11 o godzinie 23:51