konto usunięte
Temat: Takie rzeczy TYLKO w Erze - proszę o pomoc !!!
Wybiorę się do jakiegoś punktu obsługi i poproszę z osobą, która może podjąć jakąś decyzję.Nosz kurka jestem ich klientem już od 10 lat mogliby się bardziej postarać.
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Robert
D.
MEC - PCGB Poland
Sp. z o.o.
konto usunięte
Robert
D.
MEC - PCGB Poland
Sp. z o.o.
konto usunięte
Robert Dzieża:
dziękuje za odpowiedzi, ale ...
1. RPK zajmuje się tylko osobami fizycznymi.
2. Adwokat powiedział, że będzie ciężko itp, było widać w nim brak wiary.
3. Czy to oznacza, że podpisuje z nimi umowe w dniu dzisiejszym np. na 5 telefonów a oni od jutra wyłączają zasięg a ja przez dwa lata mam płacić i nie korzystać ???
4. Wydaję mi się, że nie może tak być, telefony firmowe są poto aby na siebie w pewnym sensie zarabiały a w obecnej sytuacji nie dość że traci Tata klientów z powodu braku możliwości kontaktu pod numer "telefonu serwisowego", to ma problemy także z przelewami itp. Jakoś nie dochodzi do mnie że telefon kom. nie jest przypisany do stałego miejsca.
A odpowiedź ERY że na zewnatrz budynków jest zasięg jest poprostu bezczelna.
A tak na marginesie, pod tym samym adresem, moja Mama ma prywatny telefon od ERY (tzn zapisany na siebie) i dostaje identyczne szablonowe odpowiedzi na reklamacje.
Chyba inaczej powinna być traktowana firma, mająca kilke aparatów płacąca duże rachunki niż jeden prywatny telefon.
Dziwny kraj ....
konto usunięte
Marcin Cichocki:po 1. zasięg był rewelacyjny - dla rozmów wychodzących, czyli to co na telefonie widniało to był "full zasięg - wszystkie kreski", więc człowiek nie miał pojęcia, że nagle mu coś przestało działać.
Mam takie pytanie do was..
Nie traktujcie mnie jako pracownika PTC tylko kogos kto mysli chlodno. Rozumiem ze z powodu naglego pogorszenia zasiegu potrafia skomplikowac sie kwestie dochodowe w wielu firmach. W koncu podstawa w biznesie jest kontakt o kazdej porze.
Ale czy w jakimkolwiek dokumencie ktory podpisywaliscie albo w jakims nadrzednym typu konstytucja itp jest zapis ze operator gwarantuje wam 100% zasieg w danej okolicy ?
To chyba utopia wiec na ten podstawie wszystkie tego typu zazalenia sa bezpodstawne i jaki prawnik to ugryzie ?
Rownie dobrze osoba X moze twierdzic ze mimo ze ma swietny zasieg w miejscowosci Y to gdy byla na spacerze we wsi/lesie 'Z' nie miala zasiegu a akurat w tamtej chwili miala bardzo wazna rozmowe nt. kontraktu i przepadlo jej 100000$
Umowa abonencka nie jest w zaden sposob powiazana z adresem uslugi.
Jesli w jakims stopniu sie myle to prosze mnie poprawic i jesli taki problem jest w JAKIKOLWIEK sposob do ugryzienia prawniczo to chetnie sie zapoznam z konkretnymi zapisami.
Wiem ze sprawa Roberta jest irytujaca ale nalezy sobie powiedziec trudno zdarza sie. Wszyscy jestesmy ludzmi. Zasieg to nie jest cos po co sie idzie do sklepu i kupuje i jest a jak nie ma to zglaszamy reklamacje.
Zamiast tracic nerwy na reklamacje przenioslbym telefony do innej sieci gdzie zasieg jest i po klopocie.
Robert
D.
MEC - PCGB Poland
Sp. z o.o.
Robert Dzieża:
dokładnie tak jak pisze Kinga.
Marcin, Twoja wypowiedź idealnie pasuje do każdego pracownika ERY z Hotline.
Muszą Was nieźle szkolić.
Gdyby ERA łaskawie wysłała informację że będą kłopoty to też byłoby ok. Ale poco .... ??
Gdyby Tata wiedział że bedzie planowany remont nadajnika (a tego chyba nie planuje się w 2-3 dni) napewno nie podpisałby aneksów.
Czekamy niecierpliwie na koniec umowy.
I nadal przekazuje wszystkim: NIGDY WIĘCEJ ERY !!!
konto usunięte
Robert
D.
MEC - PCGB Poland
Sp. z o.o.
konto usunięte
Robert D.:
1.Co można zrobić – jak wypowiedzieć umowę bez kar
2.Czy można żądać od ERY odszkodowania za straty finansowe i straconych klientów
3.Jest to utrudniania działalności – nawet żeby przelew bankowy wykonać trzeba chodzić po osiedlu w oczekiwaniu na smsa.
4.W momencie podpisywania aneksów nie było wiadomo o tej sytuacji, gdyby o niej poinformowali – na pewno nie byloby aneksu.
PROSZĘ O POMOC !!!
Łukasz
Ł.
Radca prawny,
Kancelaria Adwokacka
adw. Bartosz
Kwiatkowski
Marcin Cichocki:
Mam takie pytanie do was..
Nie traktujcie mnie jako pracownika PTC tylko kogos kto mysli chlodno. Rozumiem ze z powodu naglego pogorszenia zasiegu potrafia skomplikowac sie kwestie dochodowe w wielu firmach. W koncu podstawa w biznesie jest kontakt o kazdej porze.
Ale czy w jakimkolwiek dokumencie ktory podpisywaliscie albo w jakims nadrzednym typu konstytucja itp jest zapis ze operator gwarantuje wam 100% zasieg w danej okolicy ?
To chyba utopia wiec na ten podstawie wszystkie tego typu zazalenia sa bezpodstawne i jaki prawnik to ugryzie ?
Rownie dobrze osoba X moze twierdzic ze mimo ze ma swietny zasieg w miejscowosci Y to gdy byla na spacerze we wsi/lesie 'Z' nie miala zasiegu a akurat w tamtej chwili miala bardzo wazna rozmowe nt. kontraktu i przepadlo jej 100000$
Umowa abonencka nie jest w zaden sposob powiazana z adresem uslugi.
Jesli w jakims stopniu sie myle to prosze mnie poprawic i jesli taki problem jest w JAKIKOLWIEK sposob do ugryzienia prawniczo to chetnie sie zapoznam z konkretnymi zapisami.
Wiem ze sprawa Roberta jest irytujaca ale nalezy sobie powiedziec trudno zdarza sie. Wszyscy jestesmy ludzmi. Zasieg to nie jest cos po co sie idzie do sklepu i kupuje i jest a jak nie ma to zglaszamy reklamacje.
Zamiast tracic nerwy na reklamacje przenioslbym telefony do innej sieci gdzie zasieg jest i po klopocie.
Następna dyskusja: