Robert
D.
MEC - PCGB Poland
Sp. z o.o.
Temat: Takie rzeczy TYLKO w Erze - proszę o pomoc !!!
Szanowni Państwo.Chciałbym przedstawić Wam problem dotyczący firmy mojego taty.
Prowadzi on firmę zajmującą się serwisem urządzeń gastronomicznych, sprzedażą takich urządzeń itp.
Siedzibą (biurem) firmy jest mieszkanie taty.
Od początku istnienia firmy tj od 2006 roku posiada 5 numerów telefonów w ERA zakupionych w odpowiedniej wtedy promocji. W lutym 2008 roku podpisał aneksy do umów na kolejne 2 lata, otrzymał nowe telefony itp. Wszystko było super ….
…… 01 września 2008 telefony zamilkły, ERA straciła zasięg w miejscu zamieszkania i prowadzenia działalności. Podobno nastąpiła awaria komina ciepłowni na której znajdują się przekaźniki. Pomimo wielu zgłoszeń awarii, zawsze po kilku minutach od zgłoszenia otrzymywał smsa treści „problem przez Ciebie zgłoszony został rozwiązany”.
Obecnie ta sytuacja trwa nadal, pisał już trzykrotnie reklamację, Era odpisuje ze mają problemy ale robią wszystko aby to naprawić. Sytuacja ta trwa już ponad 4 miesiące.
Tata ponosi teraz straty spowodowane brakiem możliwości dzwonienia oraz dodzwonienia się do biura, do niego. Wielu klientów po kilku nieudanych zgłoszeniach serwisowych dzwoniła do konkurencji.
Branża gastronomiczna pracuje całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Stali kluczowi klienci dzwonią o naprawdę różnych porach. Cięzko wytłumaczyć każdemu że przez 4,5 miesiąca nie ma zasięgu.
Napisał Tata wypowiedzenie umowy. Niestety ERA naliczyła karę umowną w wysokości ok. 5000 zł. Pomimo tego iż 4 numery trwają już 10 miesięcy a 5 numerowi kończy się 28.03.2010.
Kilka cytatów z pism ERY:
1. przyznajemy że we wskazanej przez Państwa lokalizacji w ostatnim czasie poziom sygnału mógł ulec pogorszeniu, ale w dalszym ciągu istnieje możliwość korzystania z usług
2. Zapewniamy że staramy się możliwie jak najkrótszym czasie przywrócić pełną moc sygnału.
3. Z przykrością informujemy że nie jesteśmy w stanie określić dokładnego terminu uruchomienia nadajnika.
4. PTC nie ma wpływu na działania niezależnych od siebie podmiotów.
5. Pragnę jednocześnie potwierdzić iż we wskazanym przez Państwa rejonie mogą zdarzać się kłopoty z zasięgiem naszej sieci. Z otrzymanych informacji wynika jednak że poziom sygnału nie powinien całkowicie uniemożliwiać korzystania z telefonu na zewnątrz budynków === hehehe – Tata postanowił przenieść biuro na chodnik przed dom :-) :-) :-)
6. Pragnę zwrócić uwagę na fakt że podpisywali Państwo Aneks do umowy dobrowolnie i z całą pewnością był wynikiem przeanalizowania i dopasowania zakupu do własnych potrzeb.
=============
Moje pytania:
1.Co można zrobić – jak wypowiedzieć umowę bez kar
2.Czy można żądać od ERY odszkodowania za straty finansowe i straconych klientów
3.Jest to utrudniania działalności – nawet żeby przelew bankowy wykonać trzeba chodzić po osiedlu w oczekiwaniu na smsa.
4.W momencie podpisywania aneksów nie było wiadomo o tej sytuacji, gdyby o niej poinformowali – na pewno nie byloby aneksu.
PROSZĘ O POMOC !!!