Waldemar Wiechecz

Waldemar Wiechecz MAGAZYNIER, Enka Sp.
z o.o.

Temat: TABLET ORANGE REKLAMACJA

witam.zacznę od początku,w grudniu zakupiłem tablet od Pana spod Żywca,ja mieszkam koło Gorzowa,dostałem kopię faktury na telefon z orange do którego ten pan dostał tablet za 1 zł.na początku marca wyskoczyła aktualizacja tableta którą zrobiłem i po której tablet już się nie włączył,oddałem go w ramach gwarancji 11.03.2014r,do dziś go nie otrzymałem.termin to 21 dni roboczych ewentualnie jak jest potrzeba skorzystania z serwisu poza granicami kraju to okres reklamacji może się przedłużyć i tak właśnie ktoś powiedział w serwisie że czekają na części z zagranicy(to nie jest uszkodzenie mechaniczne a oprogramowania).po kilku interwencjach Pan w naszym salonie powiedzial że wymieni mi na nowy,i tu znów szok ponieważ oświadczył po pierwsze że nie jestem właścicielem ponieważ to nie ja brałem telefon z tabletem nie na mnie widnieje faktura a po drugie że w/w przedmiot nie był brany w tym salonie tylko przez kuriera w sklepie internetowym ale również Orange,pomimo że tablet ma gwarancje nie mogę nic zrobić?proszę o pomoc co mam zrobić aby wymienili na nowy lub oddali stary lecz sprawny

konto usunięte

Temat: TABLET ORANGE REKLAMACJA

Panie Waldku, z tego co się orientuję pierwszy Właściciel dostał zapewne tablet w promocji... możliwe, że miał w regulaminie jakiś zapis, że nie może go "spieniężyć" czy coś w tym stylu.

Ja tak miałem kupując Neostradę ....

dając sprzęt do "komisu" jakich pełno na mieście, przeważnie ten punkt bierze na siebie sprawy gwarancji....Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.04.14 o godzinie 11:58

konto usunięte

Temat: TABLET ORANGE REKLAMACJA

Dla Pana, z prawnego punktu widzenia, sprzedawcą nie jest firma Orange, ale osoba fizyczna z Żywca. Zakup towaru od takiej osoby oznacza, że ma Pan roszczenia z tytułu rękojmi skierowane właśnie w stosunku do tej osoby.

Jeżeli zależy Panu na skutecznym zareklamowaniu towaru do operatora, to pomiędzy Panem a osobą z Żywca powinna być przy okazji umowy sprzedaży zawarta cesja uprawnień wynikających, po pierwsze, z gwarancji, a po drugie, z tytułu niezgodności towaru z umową (jeżeli pierwotny kupujący był konsumentem), albo z tytułu rękojmi (jeśli pierwotny kupujący był przedsiębiorcą).

Jeżeli jeszcze tego Pan nie zrobił, to proszę stworzyć prowizoryczną umowę cesji ww. uprawnień pomiędzy panem z Żywca a Panem, i załączyć do toczącego się już postępowania reklamacyjnego.

Następna dyskusja:

Samowolka orange




Wyślij zaproszenie do