konto usunięte

Temat: Sprawa biura podróży

Witam Was wszystkich, moja koleżanka ma kłopoty. Korzystała z usług biura podróży i zakupiła wycieczkę. Płaciła w w 2 częsciach. Dostała bilet, voucher, wyjechała i szczęśliwie powróciła. W rozmowach z biurem podrózy i ich infolinią upewniała się czy wszystko jest ok przed podróżą. Potwierdzili wszelkie płatności itp. Płacił w jej imieniu tata na poczcie, nie mają potwwerdzenia bo po podróży wyrzucili takowe. Teraz biuro podrózy do niej wydzwania twierdząc ze nie zapłaciła. Czy mają po fakcie takie prawo? Co w takiej sytuacji? Czy może odmówić udzielania odpowiedzi?
Anna K.

Anna K. Asystentka, CMS
Cameron McKenna
Dariusz Greszta Sp.
k.

Temat: Sprawa biura podróży

Pierwszy raz slysze aby biuro bez zaplaty wyslalo kogos gdzies.
Turysta musi zaplacic przed wylotem. Jesli nie zaplaci nie wyleci. jesli wylecial i wrocil znaczy ze zaplacil.Anna K. edytował(a) ten post dnia 08.08.08 o godzinie 11:04

konto usunięte

Temat: Sprawa biura podróży

Wyleciał i wrócił, tak więc czy biuro może mu zawracać głowę?:)
Marcin Żórawski

Marcin Żórawski Network / System
Admin

Temat: Sprawa biura podróży

jesli placil na poczcie to jesli sie nie myle na poczcie powinna byc rowniez kopia, prawda ?

konto usunięte

Temat: Sprawa biura podróży

Teoretycznie tak, ale czy biuro powinno się tego domagać po wygasnięciu umowy? O ilę się nie mylę wygasła ona w dniu ich powortu...?:)

konto usunięte

Temat: Sprawa biura podróży

Ciekawy przypadek, wg mnie działanie biura jest bezzasadne.

Bardzo mnie ciekawi jakie to biuro podróży? Jeśli można prosić o info na priv.



Wyślij zaproszenie do