Magdalena
H.
Zrozumieli, że
idealny świat jest
podróżą, nie
miejscem.
Temat: RWE wymiana liczników - brak możliwości korzystania z II...
Witam,RWE ostatnio wymieniło mojej sąsiadce licznik na nowy, ta Pani korzystała z II taryfy w nocy do ogrzewania mieszkania, po wymianie licznika nie ma niestety już takiej możliwości.
Dzwoniliśmy do RWE i tam otrzymaliśmy informację, że nasza sąsiadka musi sobie wezwać elektryka z uprawnieniami aby dostosował licznik do tego aby był możliwy odbiór prądu w II taryfie, dodzwoniliśmy się do znanego nam elektryka z uprawnieniami i okazało się, że koszt takiej imprezy to jakieś 350zł - zamontowanie jakiegoś zegara i przeprogramowanie licznika.
Nie muszę wspominać, że dla tej pani to jest bardzo wysoki koszt, siedzi w nieogrzewanym mieszkaniu i załamuje ręce.
Czy RWE ma prawo wprowadzać takie zmiany które uniemożliwiają nam odbiór prądu na którą mamy podpisaną z nimi umowę?
Niebawem przyjdą do mnie wymienić licznik, sytuacja jest taka sama, mieszkanie mam ogrzewane elektrycznie z dostosowanymi urządzeniami tylko pod II taryfę, w godzinach pracy I taryfy te urządzenia mi nie działają, gdy wymienią mi licznik pozostanę bez ogrzewania, mieszkanie wynajmuję właśnie od wspomnianej sąsiadki, łącznie poniesie koszt około 700zł związany z wymianą liczników choć sama się o to przecież nie prosiła.
Czy to jest zgodne z prawem, gdzie mogę ewentualnie uderzać żeby szybko to wyjaśnić?