konto usunięte

Temat: reklamacja zamiast zapłaty

Sytuacja wygląda tak, dla klienta została wykonana i zamontowana reklama zewnętrzna (banery i tablice). Po ponad 90 dniach przeterminowania faktury, klient argumentuje brak zapłaty tym, że jest niezadowolony z wykonanej usługi i chce ją reklamować. Tylko, że o niczym takim nie było mowy wcześniej. Jakie są regulacje w tej sprawie, czy przyjęcie faktury nie oznacza odbioru usługi? Czy klient ma prawo reklamować coś za co nie zapłacił?
Będę wdzięczny za podpowiedź.
pozdrawiam
Maciej B.

Maciej B. Szukam problemów do
rozwiązania.

Temat: reklamacja zamiast zapłaty

czy Klient odebrał towar/usługę?

konto usunięte

Temat: reklamacja zamiast zapłaty

Robert S.:
czy Klient odebrał towar/usługę?

Niestety nie ma na to żadnego papierka, po prostu Klient widział, nie pisnął słowem, że coś jest nie tak, więc dostał fakturę. Minął termin płatności, potem kolejne tygodnie i kolejne przypomnienia a w momencie wezwania do zapłaty z KRD klient mówi, że ma jakieś obiekcje co do usługi.

Temat: reklamacja zamiast zapłaty

nie zabezpieczyliście się zatem należycie. Wystarczyła by wzmainka na fakturze że odbiera i nie wnosi zastrzeń, podpis data i sprawa byłaby jasna.

Jego reklamacja jest uzasadniona?

Następna dyskusja:

reklamacja odrzucona - uszk...




Wyślij zaproszenie do