Katarzyna N. ...
Temat: Reklamacja wczasów zagranicznych
Witam!Mam pytanie dotyczące reklamacji wczasów organizowanych przez jedno z ogólnopolskich biur podroży.
Reklamacja miałaby dotyczyć dwóch rzeczy:
1/ opóźnienie lotu: wyniosło ono 3,5 godziny i przyczyna było przymusowe międzylądowanie wcześniej, tzn. samolot ten kursował między Bodrum (Turcja) a Poznaniem; w czasie jednego z lotów na pokładzie znalazł się pijany pasażer i samolot musiał mieć międzylądowanie aby wysadzić niesfornego pasażera; w związku z tym pojawiło się opóźnienie; czy taka przyczyna może być podstawą do ubiegania się w odszkodowanie?? czy będzie ona uznana za "Nadzwyczajne okoliczności"??
2/ wyżywienie: nie wiem czy było nieświeże czy Polacy nie są przyzwyczajeni do takiego jedzenia ale pół wycieczki się pochorowało, zatruło czy cokolwiek innego; tak czy siak wczasy były mało udane bo spędzili je w pokoju;
Czy jest szansa na uzyskanie odszkodowania?? W jakiej wysokości można sie domagać?? Do kogo napisać taka reklamację?? Do biura, pośrednika czy linii lotniczych?? Prosiłabym również o podanie jakiegoś wzoru takiego pisma.
Z góry dziękuję za informacje!!!