konto usunięte

Temat: Reklamacja w PKP

Witam,

Mam kłopot z PKP. Jakiś czas temu skorzystałam z usług naszego krajowego przewoźnika na trasie krajowej i międzynarodowej. Oba przejazdy zakończyły się z ponad 100minutowym opóźnieniem! Złożyłam reklamację, która została odrzucona z uzasadnieniem, że kolej nie zawiniła w tej sytuacji, a opóźnienie było wynikiem zdarzeń losowych (wypadek kolejowy i samochodowy). Chciałabym wiedzieć, jak odpowiedź przewoźnika ma się do prawa UE, które podobno mówi, że jeśli przejazd opóźni się ponad 60 minut, pasażer ma prawo do rekompensaty. Czy mam podstawy do roszczenia odszkodowania? Jeśli tak, to w jakim wymiarze i na podstawie jakich paragrafów, lub gdzie szukać informacji o tychże paragrafach :o)

Pozdrawiam,

Dagmara Cypryniak

konto usunięte

Temat: Reklamacja w PKP

Nie znam się na tym - niemniej w moim odczuciu PKP nie może odpowiadać za rzeczy niezawinione.

konto usunięte

Temat: Reklamacja w PKP

to po co piszesz jak się nie znasz , tylko zasmiecasz wątek
Kamil N.

Kamil N. Mess With The Best
Die Like The Rest

Temat: Reklamacja w PKP

Hallo, jest tu jakis moderator ????

Zebym nie powielal bezsensownych postow:

Jesli opoznienie wyniklo nie z winy przewoznika i bylo nastepstwem zdarzen losowych: strajk, wypadek, itp przewoznik nie ponosi odpowiedzialnosci.

edit: oczywiscie mozna dochodzic o odszkodowanie na zasadach ogolnych jesli przedstawi sie dokumenty potwierdzjace jakas strate wynikla z opoznienia pociagu.Kamil N. edytował(a) ten post dnia 02.06.09 o godzinie 14:48



Wyślij zaproszenie do