Oksana V.

Oksana V. Płyń za re­kinem
tra­fisz do ludzi.

Temat: Reklamacja w banku, odbiorca nie chce zwrócić pieniedzy...

Otóż sprawa wyglada następująco. Przez pomyłkę płatność dla księgowej poszła na inny nr konta, została złożona reklamacja w banku, po dwóch miesiącach wreszcie bank udostępnił informacje, ze odbiorca jest Urzad Dzielnicy Śródmieście i ze nie zwróci pieniedzy, prosi o kontakt bezpośredni. Oczywiscie sprawę przekazałam do naszej kancelarii oraz do biura księgowego, ale mam prośbę abyście Państwo zechcieli wypowiedzieć sie w tym temacie. Co dalej i jak nalezy nazwać, potraktować te sprawę, przecież urzad musi zwrócić te pieniadze, gdyż nie były adresowane do nich, co wiecej firma nie posiada żadnych naleznosci względem urzędu.
Błażej Sarzalski

Błażej Sarzalski radca prawny, bloger
prawniczy

Temat: Reklamacja w banku, odbiorca nie chce zwrócić pieniedzy...

Skoro zajmuje się tym kancelaria to powinni Pani szczegółowo opisać procedurę oraz podstawy prawne dot. zwrotu pieniędzy. Jak mniemam podstawą są przepisy o nienależnym świadczeniu z Kodeksu cywilnego, a Kancelaria rozpocznie działania od wysłania pisemnego wezwania do zapłaty pod rygorem podjęcia czynności sądowych, a następnie pozew.

Byłbym jednak spokojny o odzyskanie tych pieniędzy, gminy są raczej pewnymi dłużnikami.Błażej Sarzalski edytował(a) ten post dnia 24.09.12 o godzinie 11:42
Oksana V.

Oksana V. Płyń za re­kinem
tra­fisz do ludzi.

Temat: Reklamacja w banku, odbiorca nie chce zwrócić pieniedzy...

Dziekuje bardzo za odpowiedz, jestem spokojna, po prostu dzis dostałam odpowiedz z banku i zdziwiło mnie to ze urzad nie chce zrobic zwrotu, i pewnie bedzie kazał nam poczekac kolejny miesiac jak nie dłużej. Tez chciałam sie dowiedzieć czy ktos juz z czymś takim sie spotkał i jak to wyglądało.



Wyślij zaproszenie do