Wojciech D.

Wojciech D. malleus maleficarum

Temat: reklamacja usługi związanej z montażem drzwi

Witam,
Krótki opis sytuacji:
Przed przystapieniem do prac montażowych wykonano niezbędne pomiary wskazując na konieczność rozkucia otworu do wysokości 210cm. Podczas montażu okazało się, że konieczne będzie usunięcie betonowego nadproża, ale fachowcy nie zgodzili się na taki przebieg sprawy i pomimo moich sugestii i rozmów z szefem założyli drzwi po swojemu. Drzwi zewnętrzne do mieszkania zostały przycięte o ponad 5cm, w wynku czego światło w przejściu ma 194cm (wg przepisów powinno być min 200cm licząc od progu do ościeżnicy).
Złożyłem reklamację. Po wizycie serwisanta otrzymałem pisemko z którego wynika, że drzwi zostały zamontowane prawidłowo i zgodnie z kartą producenta (Delta). Podważam również kwestię prawidłowego montażu, bo choć drzwi "trzymają" pion to nie leżą w płaszczyźnie ściany, a 2cm odchyłka osadzenia to już sporo.
Jak z tego wybrnąć? Rzecznik konsumenta i co dalej? Lokal nie ma jeszcze statusu mieszkania, a odbiór i kwalifikacja na M może okazać się kłopotliwy właśnie ze względu na niespełnione normy budowlane...
Proszę o wskazówki.
Wojtek
Michał L.

Michał L. telebimy LED

Temat: reklamacja usługi związanej z montażem drzwi

Może nie o drzwiach, ale o podłodze więc zapytam fachowców.

W sierpniu zeszłego roku miałem cyklinowaną podłogę. PO wykonaniu usługi okazało się, że są chropowatości na lakierze na łączeniach pomieszczeń oraz białe plamki pod lakierem w niektórych miejscach.

Złożyłem jeszcze w zeszłym roku reklamację ustną do gościa. Gość umawiał się ze mną kilka razy po czym nie przyjeżdżał. Następnie okazało się, że wyjeżdża gdzieś za granicę i nie będzie przez dłuższy czas dostępny. Skończyło się na tym, że po ostrej wymianie zdań prze telefon, rzuciłem słuchawką i machnąłem na to ręką.

W te wakacje odnawiam mieszkanie przed narodzinami mojego dziecka i chciałbym także ten parkiet zrobić jak należy. Zadzwoniłem jeszcze raz do gościa, który stwierdził, że nie uzna mi tej reklamacji, bo rok temu mówiłem co innego (sic) i zgłaszałem inne usterki. Nawet się do mnie nie pofatyguje, aby zobaczyć chropowatości i plamy.

Co mogę teraz zrobić?

Zaznaczam, że nie zależy mi na oskubaniu tego gościa. Za usługę zapłaciłem ponad 3000 zł i chcę jedynie zwrotu 1000 zł.

Bardzo proszę o pomoc.



Wyślij zaproszenie do