Tomas F.

Tomas F. Koordynator
Projektów, Content &
Co.

Temat: Reklamacja produktu kup. na Ddział. Gosp. - dalsze...

Witam,
chciałbym poprosić o radę przy dalszym postępowaniu:

- Prawie 3 miesiące temu wysłałem do sprzedawcy do naprawy słuchawki (mniej niż rok od daty zakupu)
- Sprzedawca ma na stronie ogólne warunki reklamacji z informacją, że w ciągu 14 dni od przyjęcia reklamacji zostanie ona rozpatrzona
- Sprzedawca ignoruje moje powiadomienia (oczywiście 14 dni na rozpatrzenie nie zostało dotrzymanych)
- Przy kontakcie telefonicznym (2 mies. po złożeniu reklamacji) nareszcie się dowiedziałem, iż reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
- Teraz, po prawie 3 miesiącach, sprzedawca mi napisał, iż serwis odrzucił reklamację i żąda ode mnie opakowanie produktu z celem dalszej reklamacji u producenta.
- Odpowiedziałem, iż nie może produkt bezzasadnie przetrzymywać, i że żądam nowego produktu lub zwrot pieniędzy, na ile nie jest w stanie produkt naprawić.

Odpowiedź - milczenie. Sprzedawca większość moich upomnień po prostu ignoruje.

Czy mam prawo żądać na tym etapie zwrotu pieniędzy lub jakieś odszkodowanie? Nie mam do produktu dostępu już 3 miesiące...

Czy istnieją jakieś bardziej skuteczne środki nacisku?
Myślę, że tu sprzedawca już świadomie zwleka i nie chciałbym się już zgodzić na następne przedłużanie.

Dziękuję za jakąkolwiek pomoc!