Katarzyna
W.
ułamek sekundy niech
nie decyduje o moim
patrzeniu na świ...
Temat: reklamacja - odstapienie od umowy - sklep ABRA
ok 2 miesiące temu zakupiłam w sklepie Abra krzesła.Krzesła okazały się tandetą, to co było na wystawce nijak się miało do tego co dostała.
złożyłam mailowa reklamacje, wysłałam zdjęcia krzeseł i poprosiłam o wymiane
po miesiącu ktoś się odezwał, że na wymiane trzeba czekac jeszcze ok 2 miesięcy bo jada z Chin...
złozyłam mailowa rezygnacje z krzeseł i poprosiłam o info jaka jest procedura zwrotu towaru
od razu się odezwali, że wymienią szybciej. Wymienili, natomiast jest to jeszcze wieszka tandeta niz to co wymieniła.
Rozmawiałam z kierownikiem sklepu w odziale gdzie krzesła kupiłam. Stwierdził ze zwrotów nie ma natomiast on może krzesła wymienić na inne lub na inny towar...
nie chce już nic z tego sklepu a "szantaż" że mam wybrac coś innego bo zwrotów nie ma jakoś do mnie nie trafia
czy sa jakies przepisy, które określają czy mogę domagać się zwrotu gotówki i oddać im krzesła?