Temat: Reklamacja gry komputerowej
Jestem chory i nie mam siły się rozpisywać, więc napiszę kilka ogólników:
-jeśli nie minęło 30 dni, przyjmij grę powołując się na zapis:
JEŚLI ODRZUCISZ WARUNKI NINIEJSZEJ UMOWY W CIĄGU TRZYDZIESTU (30) DNI OD DATY ZAKUPU, MOŻESZ ZWRÓCIĆ GRĘ SPRZEDAWCY LUB SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z BLIZZARD, PROGRAM ZAŚ MUSISZ NATYCHMIAST USUNĄĆ.
-jeśli minęło 30 dni, to odrzuć roszczenie (oczywiście polecam wcześniej sprawdzić grę - ściągnąć z battlenet demo starcrafta - jest darmowe i odpalenie go, domyślam się, że nie będzie z tym problemów, podobnie jak to, że nie widać skarg innych graczy):
12.Czas trwania składnika „online” Gry.
Niniejsza Gra jest grywalna „online” i przed użyciem musi łączyć się z Internetem za pośrednictwem Usługi dostarczonej przez Blizzard. Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za zabezpieczenie połączenia internetowego i za opłaty z nim związane, które będzie ponosić. Blizzard dołoży wszelkich starań, by Usługę dostarczać codziennie i przez cały dzień. Blizzard zastrzega sobie jednak prawo do zawieszenia Usługi dla celów konserwacji, testowania, wymiany i naprawy wyposażenia telekomunikacyjnego związanego z Grą, jak również do przerw w transmisji lub wszelkich innych potrzeb operacyjnych systemu.
Blizzard nie gwarantuje, że Użytkownik będzie mógł zawsze komunikować się z innymi użytkownikami oraz że komunikacja będzie pozbawiona przerw, opóźnień lub charakterystycznych dla niej usterek. Blizzard nie odpowiada za jakiekolwiek przerwy, opóźnienia ani inne pominięcia w komunikacji podczas korzystania z klienta głosowego.
Blizzard wyraża zgodę na zapewnienie wszelkich serwerów i oprogramowania niezbędnego do uzyskiwania dostępu do Usługi do czasu, aż Gra uzyska status „Nie wydawana”. Gra otrzyma status „Nie wydawana” po upływie daty, w której nie będzie już produkowana i/lub dystrybuowana przez Blizzard lub jego partnerów. Po upływie tego czasu Blizzard może według własnego uznania kontynuować dostarczanie stronom trzecim Usługi lub licencji na korzystanie z Usługi. Żaden z niniejszych przepisów nie będzie jednak interpretowany jako obowiązek spoczywający na Blizzard i wiążący się z dostarczaniem Usługi po uzyskaniu przez Grę statusu „Nie wydawana”. Jeśli Blizzard uzna, że w jego najlepszym interesie leży przerwanie dostarczania Usługi lub licencji dla stron trzecich na używanie Usługi, Blizzard zapewni przynajmniej trzy (3) miesiące wypowiedzenia. Ani Usługa ani umowa Blizzard zapewniająca dostęp do Usługi nie będą uznawane za wypożyczanie lub wynajem czasu lub pojemności serwerów lub innej technologii Blizzard.
-jeśli chcesz więcej uzasadnień odrzucenia roszczenia, oprócz tego, że u was działa i u innych ludzi też, podaję listę rzeczy, które mogą wpływać na to, że nie może odpalić gry i/lub patcha: ban na konto za stosowanie nieoficjalnych modyfikacji, bugów, oszustw itd, zablokowane porty przeznaczone do gry na routerze lub u dostawcy internetu, zablokowane łączenie z internetem przez antywirus/firewall, zbyt wolne połączenie z internetem. Dodatkowo możesz poprosić o dane dostępowe do konta i wypróbować to u siebie.