Izabela
S.
Negocjator ds.
Windykacji
Polubownej
Temat: reklamacja biuro podróży
Witam, w dniu zakupu wycieczki przesłałam do biura podróży "x" potw. wykonania przelewu miałam tego samego dnia otrzymać dokumenty potw. zakup wycieczki. Dokumentów nie otrzymałam nawet kolejnego dnia pomimo kilku maili wymienionych z biurem podróży apropos zarezerwowania parkingu na lotnisku. Dwa dni po wykupieniu wycieczki - zadzwoniła do mnie pracownica biura podróży że niestety wycieczka nie dojdzie do skutku , proponują 3% upustu na inna wycieczkę - powiedziałam że temat przemyślę - podeszłam do innego biura podróży zarezerwowałam inna wycieczkę - warunek wykonanie dzis przelewu i przesłanie potwierdzenia. Następnie skontaktowałam się z biurem podróży "x" powiedziałam ze z usług ich biura nie skorzystam - że mam zarezerwowaną wycieczkę, ale przelew musi wyjść ode mnie z banku jeszcze dziś - aby oferta była aktualna - więc proszę o zwrot środków przelewem natychmiastowym. Po przyjściu z pracy w godzinach wieczornych okazało się że nie otrzymałam środków z biura podróży "x" tym samym przepadła moja rezerwacja na drugą wycieczkę w drugim biurze podróży.Tego samego dnia napisałam reklamację - przesłałam ją mailem - z prośbą o natychmiastowy zwrot przesłanych przeze mnie środków - i wypłatę odszkodowania w związku z zaistniałą sytuacją. Środki kolejnego dnia pojawiły się na moim koncie - ale odpowiedzi na reklamację wciąż brak.
Z tego co się orientuję jeśli nie odpowiedzą na reklamację w ciągu 30 dni reklamacja będzie uznana.
Jeśli więc nie będzie od nich odpowiedzi w ciągu 30 dniu - jak powinnam wnioskować o wypłatę odszkodowania i w jakiej kwocie - bo ciężko znaleźć informacje na ten temat?
W jakiej formie to zrobić?
I czy napisana przeze mnie reklamacja w formie mailowej jest wystarczającą do wypłaty odszkodowania - czy lepiej złożyć w biurze podróży kopię reklamacji pisemną?
Pozdrawiam Iza