Krzysztof Menzel

Krzysztof Menzel Student,
Politechnika Opolska

Temat: Reklamacja bez odzewu...

Witam,
Mam do państwa pytanie i prosil bym o pomoc.
Sprawa wygląda następująco, dwa miesiące temu kupiłem nową oponę do motoru kosztowała ona (600zl) miałem ją założoną dwa tygodnie po czym zauważyłem ze wyskoczyła na oponie buła (według mnie czysta wada fabryczna) opona przejechała coś koło 100km. Zadzwoniłem do znajomego sprzedawcy gdzie ja kupiłem wysłałem mu ja a on dalej do producenta przez importera. Od daty wysłanie jej przez zemnie Minoł miesiąc i dwa tygodnie. Po miesiącu nie otrzymałem żadnej informacji co się dzieje a ni ja ani znajomy sprzedawca również. Więc zacząłem go naciskać żeby dowiedział się co jest grane po paru dniach otrzymał informacje następującą :

 Witam
Reklamację opony Dunlop 120/60ZR17_QUALIFIER_II przyjmuje na stan . Opona
zostanie odesłana na ekspertyzę do producenta , który jest decydentem w
sprawie reklamacji.
O wynikach ekspertyzy poinformujemy, jak tylko będzie to możliwe.



Pozdrawiam
Od czasu otrzymania tej wiadomości minęły już kolejne dwa tygodnie i nic znowu cisza…
Proszę o rade?? Najbardziej boli brak informacji i to że motor stoi a ja nie mogę jeździć…