Weronika
B.
Specjalista ds.
sprzedaży, K&K
Wojtanowicz
Temat: Reklamacja bankowa
Witam,Proszę o informacje czy zgodnie z treścią ,,Regulaminu Prowadzenia przez bank usług w ramach prowadzenia rachunków Oszczędnościowo- Rozliczeniowych oraz rachunków oszczednosciowych dla osób fizycznych'' bank ma prawo dokonać korekty.
Kasjerka w banku, przyjmując pieniądze, liczyła je ręcznie oraz na maszynie i wydała mi odpowiedni dowód wpłaty potwierdzający zasilenie konta kwotą wpłaconą. Tego samego dnia, po godzinie 14-tej odebrałam telefon od pracownika banku, że w kasie banku brakuje 1 000zł.Poinformowałam że sprawe wyjaśnie w najbliższych dniach.Sprawdzając stan konta, zauważyłam, że brakuje na nim kwoty 1 000,00 zł potrąconej jako należność z tytułu niedoborów kasowych.
Z góry dziękuje za pomoc.