Weronika B.

Weronika B. Specjalista ds.
sprzedaży, K&K
Wojtanowicz

Temat: Reklamacja bankowa

Witam,

Proszę o informacje czy zgodnie z treścią ,,Regulaminu Prowadzenia przez bank usług w ramach prowadzenia rachunków Oszczędnościowo- Rozliczeniowych oraz rachunków oszczednosciowych dla osób fizycznych'' bank ma prawo dokonać korekty.
Kasjerka w banku, przyjmując pieniądze, liczyła je ręcznie oraz na maszynie i wydała mi odpowiedni dowód wpłaty potwierdzający zasilenie konta kwotą wpłaconą. Tego samego dnia, po godzinie 14-tej odebrałam telefon od pracownika banku, że w kasie banku brakuje 1 000zł.Poinformowałam że sprawe wyjaśnie w najbliższych dniach.Sprawdzając stan konta, zauważyłam, że brakuje na nim kwoty 1 000,00 zł potrąconej jako należność z tytułu niedoborów kasowych.

Z góry dziękuje za pomoc.
Władysław R.

Władysław R. LoveKrakow.pl -
specjalista ds.
reklamy

Temat: Reklamacja bankowa

skoro masz dowód to powinnaś złożyć reklamacje bo pieniądze potrącono bezpodstawnie.na zdrowy rozsądek
J Krzysztof Janiak

J Krzysztof Janiak Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Reklamacja bankowa

Witam,

mój problem także dotyczy reklamacji, a mianowicie - ile czasu bank millennium ma na odpowiedź po złożeniu reklamacji przeze mnie? reklamacja dotyczy odsetek w pożyczce gotówkowej. Pismo złożyłem miesiąc temu i cisza, ani telefonu, ani listu :(

Pozdrawiam,
Krzysztof

konto usunięte

Temat: Reklamacja bankowa

Jak dla mnie czysta abstrakcja... po pierwsze, masz dowód wpłaty kwoty X - Kasjerka w banku ma odpowiedzialność materialną na 500% i tu pytanie jaką masz pewność, że kasjerka nie wydała komuś źle pieniędzy... Poproś o szczegółowe zestawienie transakcji z danego dnia - będą ściemniać, że nie mogą, ale to Twoje prawo - postrasz ich prawnikiem itp. Za błędy kasjera nie odpowiada klient tylko kasjer !!!!!Chyba, że naprawdę widzisz, że coś nie tak było z wpłatą...

Weronika Budek:
Witam,

Proszę o informacje czy zgodnie z treścią ,,Regulaminu Prowadzenia przez bank usług w ramach prowadzenia rachunków Oszczędnościowo- Rozliczeniowych oraz rachunków oszczednosciowych dla osób fizycznych'' bank ma prawo dokonać korekty.
Kasjerka w banku, przyjmując pieniądze, liczyła je ręcznie oraz na maszynie i wydała mi odpowiedni dowód wpłaty potwierdzający zasilenie konta kwotą wpłaconą. Tego samego dnia, po godzinie 14-tej odebrałam telefon od pracownika banku, że w kasie banku brakuje 1 000zł.Poinformowałam że sprawe wyjaśnie w najbliższych dniach.Sprawdzając stan konta, zauważyłam, że brakuje na nim kwoty 1 000,00 zł potrąconej jako należność z tytułu niedoborów kasowych.

Z góry dziękuje za pomoc.
J Krzysztof Janiak

J Krzysztof Janiak Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Reklamacja bankowa

URSZULA R.:
Jak dla mnie czysta abstrakcja... po pierwsze, masz dowód wpłaty
kwoty X - Kasjerka w banku ma odpowiedzialność materialną na 500% i tu pytanie jaką masz pewność, że kasjerka nie wydała komuś źle pieniędzy... Poproś o szczegółowe zestawienie transakcji z danego dnia - będą ściemniać, że nie mogą, ale to Twoje prawo - postrasz ich prawnikiem itp. Za błędy kasjera
nie odpowiada klient tylko kasjer !!!!!Chyba, że naprawdę widzisz, że coś nie tak było z wpłatą...


Na 100% wina banku, co więcej, przyznali się do błędu, ale na pisemną odpowiedź reklamacji czekam blisko miesiąc. Czyżby bali się podpisać i postawić stempelek? Ja tylko chcę mieć podkładkę, że jestem rzetelny, nic więcej.

Dziękuję za odpowiedź.

Aha, dowiedziałem się, że jest coś takiego jak Bankowy Arbitraż Konsumencki na tego typu sprawy.J, Krzysztof Janiak edytował(a) ten post dnia 17.06.09 o godzinie 22:23
Weronika B.

Weronika B. Specjalista ds.
sprzedaży, K&K
Wojtanowicz

Temat: Reklamacja bankowa

Sprawą zgłosiłam do powiatowego rzecznika konsumentów, po jego interwencji bank dokonał zasilania konta kwotą 1000,00zł.

Następna dyskusja:

Pomyłka bankowa




Wyślij zaproszenie do