Katarzyna
Wiencis
Właściciel, F.H.U.
ELEKTRA II
Temat: Reklamacja a gwarancja - ACER
Witam.Jestem właścicielem sklepu RTV/AGD. Ostatnio zdarzyła mi się dziwna sytuacja dotycząca rozpatrzenia reklamacji klienta. kupujemy różne sprzęty od firmy Mixelectronics, która jest dealerem sprzętu ACER na Polskę. Gwarancja biegnie od daty sprzedaży użytkownikowi końcowemu - czyli od dnia naszej sprzedaży - tak powinno być. Niedawno sprzedaliśmy notebooka, który wrócił do nas z powodu usterki. Odesłaliśmy go na gwarancji do serwisu ACER. Tam jednak stwierdzili, że gwarancja nie biegnie od dnia naszej sprzedaży, ale sprzedaży firmy M. nam (czyli już ponad 2 lata). Firma ACER podtrzymuje wersję, iż Mixelectronics nie jest ich dealerem i to oni są ich użytkownikiem końcowym. A ich sprzedaż to tylko dalsza odsprzedaż, za którą oni (ACER) nie ponosi odpowiedzialności. Z kolei firma M. twierdzi, iż oni nie ponoszą odpowiedzialności za sprzęty firmy ACER.
Za naprawę serwis ACER kazał sobie zapłacić, mimo, iż dołączony był paragon klienta z datą aktualną. A gwarancja była udzielana na 2 lata.
Proszę o informację - jak to naprawdę jest. Może ktoś miał podobną sytuację, lub wie, co dalej z tym zrobić - o ile da się coś zrobić
Pozdrawiam.
Kasia