Tomasz B.

Tomasz B. chwilowy brak

Temat: Problemy z operatorem.

Mam razem z żoną problem z operatorem komórkowym, który świadczy nam usługi w zakresie Internetu.
Za pośrednictwem maila wysłaliśmy reklamację na usługę ściślej ujmując na bardzo niski transfer niż to wynika z umowy. Czy w świetle obowiązujących zasad możemy rozwiązać umowę z powodu nie dotrzymania jej warunków?
Operator ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi. W naszym wypadku minęło już 55 dni roboczych a operator nie udzielił żadnej odpowiedzi. Twierdzi, że sprawa jest "bardzo skomplikowana" i muszą mieć więcej czasu na jej rozpatrzenie.
Do wglądu Regulamin operatora:

http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swiad...

konto usunięte

Temat: Problemy z operatorem.

A masz w umowie gwarantowany transfer minimalny?
Nie słyszałem, żeby operatorzy komórkowi mieli taki w ofercie (a stacjonarni biorą spore pieniądze).

Obstawiam, że w umowie masz szybkość "do".
Tomasz B.

Tomasz B. chwilowy brak

Temat: Problemy z operatorem.

No dokładnie ale mi chodzi teraz o fakt braku odpowiedzi z ich strony. Mają 30 dni na odpowiedź a termin minął.
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Problemy z operatorem.

nie kazde pismo do operatora jest reklamacja, gdyby chodzilo o przerwe w swiadczeniu uslug to bylaby reklamacja i maja ustawowy czas odpowiedzi ale nie w przypadku jaki opisales, nie gwarantowali transferu to i teraz nie musza traktowac tego jako reklamacji...AFAIK

konto usunięte

Temat: Problemy z operatorem.

Tomasz B.:
No dokładnie ale mi chodzi teraz o fakt braku odpowiedzi z ich strony. Mają 30 dni na odpowiedź a termin minął.

W regulaminie w par. 14 pkt 8: Reklamacja nierozpatrzona w tym terminie uznana jest za uwzględnioną.

Pytanie brzmi jaka była treść reklamacji?
Tomasz B.

Tomasz B. chwilowy brak

Temat: Problemy z operatorem.

No widzisz tylko w korespondencji mailowej oni dziś się przyznali że przekroczyli 30 dniowy okres na odpowiedzi na reklamację właśnie.Tomasz B. edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 09:03
Tomasz B.

Tomasz B. chwilowy brak

Temat: Problemy z operatorem.

Widzę, że chyba nikt mi nie doradzi.

Temat: Problemy z operatorem.

Tomasz B.:
No dokładnie ale mi chodzi teraz o fakt braku odpowiedzi z ich strony. Mają 30 dni na odpowiedź a termin minął.

może właśnie tak odpowiadają że mają to gdzieśRobert M. edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 09:28
Andrzej L.

Andrzej L. Queentex Translation
Office

Temat: Problemy z operatorem.

Przeczytaj dokładnie regulamin. Transfer nie jest gwarantowany i jego wielkość nie jest podstawą do rozwiązania umowy.

A.
Krzysztof Piotr Żyliński

Krzysztof Piotr Żyliński
www.rekuperacja-inve
nter.pl

Temat: Problemy z operatorem.

Tomasz B.:
Widzę, że chyba nikt mi nie doradzi.

Bo nie znamy treści reklamacji. A co jak reklamacja jest zupełnie bezzasadna (a jak się domyślam, tak właśnie jest) ?
Tomasz B.

Tomasz B. chwilowy brak

Temat: Problemy z operatorem.

Andrzej L.:
Przeczytaj dokładnie regulamin. Transfer nie jest gwarantowany i jego wielkość nie jest podstawą do rozwiązania umowy.

A.

No rzeczywiście transfer nie jest gwarantowany ale operator przyjął na moją reklamację na znaczny spadek transferu. Przyznał się nawet w odpowiedzi na moje "ponaglenie" że przepraszają za przedłużenie okresu reklamacji. Więc jakaś podstawa jest prawda ?
Andrzej L.

Andrzej L. Queentex Translation
Office

Temat: Problemy z operatorem.

Czuj się przeproszony.

A.
Tomasz B.

Tomasz B. chwilowy brak

Temat: Problemy z operatorem.

:)
Jeśli chodzi o treść reklamacji to operator wysłał do nas 17 pytań, w których mieliśmy opisać jak odczuliśmy spadek transferu? Zrobiłem to właśnie i wysłałem to do nich jako reklamację.Tomasz B. edytował(a) ten post dnia 21.05.09 o godzinie 09:50
Tomasz B.

Tomasz B. chwilowy brak

Temat: Problemy z operatorem.

Zgłoszenie do Moderatora bardzo proszę zamknąć temat :)



Wyślij zaproszenie do