Temat: Problem z wymianą towaru
Witam serdecznie!!!W czerwcu 2008r. Kupiłam sprzęt firmy Apple dokładniej iMaca po 3 miesiącach użytkowania musiałam oddać go do serwisu zawiozłam go tam sama bo nie ufam osobom które przewożą ten sprzęt do sewisów. Wiem że ten sprzęt nikomu nigdy tak nie szwankował (pracowałam w sklepie który ten sprzęt sprzedaje) a dla mnie cały czas sam się wyłączał po kilku sekundach, minutach włączał się ponownie i tak w kółko doszło do tego że po pewnym czasie nawet nie mogłam włączyć komputra, nie dodałam wcześniej że napęd też nie działał prawidłowo.Tak więc zawiozłam sprzęt do serwisu wytłumaczyłam co się z nim dzieje itd.Dwa tyg. po oddaniu sprzętu mogłam go odebrać wiem że wymieniono zasilacz i napęd myślałam że nareszcie wszystko będzie ok. Lecz BAAAARDZO SIĘ MYLIŁAM po następnych 3 miesiącach musiałam znowu "targać" sprzęt do serwisu (a nie jest on lekki, ale co tam;-)) z tych samych przyczyn i znowu wymieniono mi zasilacz i oddano spowrotem a i jeszcze jedno przed drugą wizytą w serwisie Appla mój znajomy zadzwonił do jakiegoś tam znajomego z serwisu aby się za to porządnie wzieli więc myślałam że tym razem będzie ok i co???? Po 6 następnych miesiącach znowu muszę tam jechać aby oddać sprzęt ponownie do naprawy, a za niecałe 2 miesiące kończy mi się gwarancja.I tu moje pytanie czy mam prawo domagać się wymiany sprzętu na nowy??? Wiem że po 3 naprawach powinni to zrobić lecz z tego co się dowiadywałam Apple tego nawet nie bierze pod uwagę bo dla nich takiego prawa nie ma.BŁAGAM POMÓŻCIE!!!!!!!!!!!!! Z góry WIEEELKIE DZIĘKUJĘ pozdrawiam.