konto usunięte
Temat: problem z Saturnem
zazwyczaj z kwestiami reklamacji nie mam problemu, ale tym razem muszę prosić o radę. w tamtym roku złożylam reklamacje torby na laptopa w saturnie, została przyznana wymiana. dostałam dokument ktory upoważniał mnie do wymiany na ten sam model, albo cokolwiek z asortymentu. ponieważ w między czasie potrzebowałam torby, kupiłam inna. i nie potrzebowałam niczego inego. po pewnym czasie dokument ktory otzrymalam w saturnie zgubiłam. wczoraj pomyślałam że tam podejde. i okazuje się że jak zgubilam ten nieszczęsny świstek, to nie można już nic zrobić. pieniądze przepadły. nie chce mi się wierzyć, czy takie postępowanie jest do końca ok. dodam że w ich wewnętrznym systemie ta reklamacja cały czas jest otwarta, tzn. do realizacji tego dokumentu który dostałam nie doszło. napisałam do saturna że proszę o pisemne uzasadnienie z oparciem o przepisy prawa. dostałam w odpiwedzi takie pismo :"Chciałbym Panią poinformować, że nasze stanowisko w sprawie wydania Pani duplikatu dokumentu nie uległo zmianie. Taki dokument wydajemy jednorazowo i nie wystawiamy jego duplikatu. Dokument ten nie jest imienny i jest traktowany jak „bon pieniężny”, który może zrealizować każda osoba. Posiłkujemy się tutaj artykułem 6 Kodeksu Cywilnego: „Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi skutki prawne.” Dla nas dowodem są dokument wymiany i dowód zakupu (paragon). Tylko te dokumenty uprawniają do realizacji Pani roszczenia."
czy mogę coś zrobić aby odzyskać moje pieniądze??