konto usunięte
Temat: problem z reklamacją
w styczniu kupiłam ekspres do kawy Zelmera w sklepie RTV EURO AGD, niestety już przy czyszczeniu przestał grzać wodę, więc 4 lutego oddałam go na gwarancję. w karcie mam zapisane, że naprawa od zgłoszenia usterki trwa 21 dni. wczoraj byłam w sklepie, gdzie mi powiedziano, że 21 dni to są dni robocze (w książce gwarancyjnej nic nie ma na ten temat napisane, jest tylko że 21 dni, btw. te 21 dni roboczych mija jutro), a na moje zwrócenie uwagi, że nie jest to zapisane, pan zaczął tłumaczyć, że 21 dni od dotarcia sprzętu do serwisu, gdzie też mi nie potrafił powiedzieć, gdzie to jest zapisane i skąd mam wiedzieć, że sprzęt nie dotarł do serwisu wczoraj. skończyło się na wymianie zdań, pan upierał się, że 21 dni od otrzymania sprzętu, na moją prośbę, żeby pokazał, gdzie to jest zapisane skwitował, że mogłam sobie sama zawieźć sprzęt do serwisu i byłoby po problemie...jak to jest z gwarancjami? czy to są rzeczywiście dni robocze, dni od dotarcia sprzętu do serwisu? jeśli nie, jaka jest podstawa prawna, żeby wyegzekwować zwrot gotówki za nie dotrzymanie terminu naprawy?
dziękuję z góry za odpowiedź