Agnieszka
F.
Menadżer, Kierownik
Produkcji/Organizacj
a,Event
Temat: Problem z numerem PLAY
Witam,ogromnie prosze o wskazowki i porady.Dosc nietypowy problem,ale jednak sie zdarzyl. Podpisalam 30 maja...umowe na MIX PLAY,wybralam sobie numer, ..i....okazlo sie,ze numer ten nalezy od 2 lat do kogos innego.W chwili kiedy Pani sprawdzala w sytemie PLAY numer byl wolny.Jak sie pozniej okazlo numer od 2 lat uzywal ktos inny.Jak sie do mnie dzownilo ,odbieral jakis Pan. Jak sie pozniej okazalo ,Pan z Playa przeszdel z numerem ponad roku temu do Ery.Widac blad operatora Play,ze nikomu nie chcialo sie odhaczyc zajetosci numeru.
Ale to jeszcze nic.
Tego samego dnia wrocilam do punktu sprzedazy. Zglosilam ten problem,Pani go przyjela i mialam czekac do nastepnego dnia na odp. Natepnego dnia nic. Zglosilam to takze telefoniecznie do OK....ale odpowiedzi przez kolejne dnie nie otrzymywalam...
Monitowalam dalej i w punkcie sprzedazy i telefonicznie.Podkreslajac,iz w regulaminie jest wyraznie napisane,ze jesli operator do 10 dni nie zacznie swiadczyc uslug mam prawo do odstapienia od umowy.
Napisalam wiec odstapienie od umowy...i nagle okazlo sie,ze mam podmieniony numer...nikt mnie o tym nie poinformowal..na moich danych w systemie wiedniaja teraz az 2 numery telefonow...przy czym wszystkie zglaszane reklamcje nagle z systemu zniknely..a pracownica z Playa dzis do mnie zadzwonila starszac mnie,ze jesli odstapie od umowy to jeszcze zaplace kare !!!!
Czyz to nie absurd?????????/
Jako abonent nie mam zadnych praw?-wszak firma nie spelniala podstawowej roli przez 15 dni(codzienne monity) nie swiadczyla mi i uslug ,a teraz jeszcze starszy mnie kara pieniezna ????????????
Czy zglosic sprawe do UKE? Co robic?
Pozdrawiam