![Patrycja Korneluk](https://static.goldenline.pl/user_photo/050/user_634930_4a9e41_basic.jpg)
Patrycja
Korneluk
recepcjonistka/asyst
ent dz. serwisu,
Warsaw Truck Center
...
Temat: Problem klienta w związku z wykonaniem usługi...
Witam wszystkich serdecznie. Mam dość standardowy problem z klientem, który nie chce zapłacić za usługę (naprawa pojazdu ciężarowego). Zgodził się na nią a teraz po ostatecznym wezwaniu wycofał się i wysyła pismo przez prawników, że wydaje się mu być za drogo. Prosi o kalkulację i uzasadnienie kosztów w wyznaczonym przez niego terminie. A samochód sobie jeździ i ładnie pracuje na siebie. Proszę powiedzieć czy w odpowiedzi na pismo skierowane do nas mam zaznaczyć jakieś istotne rzeczy czy podać tylko tą kalkulacje. Będę bardzo wdzięczna za krótką radę. Dziękuję bardzo z góry.Patrycja