konto usunięte

Temat: prawo konsumenta, a prawo do zwrotu produktu

witam
zakupiłam w sklepie internetowym wodę perfumowaną. Moim zdaniem, produkt okazał się niezgodny z umową, gdyż zapachem odbiegał od oryginału. Sklep jednak nie chce przyjąć reklamacji, gdyż jest po terminie (minęło ich 10 dni) i (jak pisze):

"zwrotowi podlegają tylko produkty oryginalnie zapakowane ( w tym wypadku
nie rozpakowane ) ponieważ raz rozpakowanego produktu nikt inny nie kupi.
Jesteśmy w posiadaniu dokumentów jednoznacznie stwierdzających
źródło pochodzenia naszych towarów. Nie ma żadnej wątpliwości, że
są one w 100 procentach oryginalne."

co teraz??

zaznaczę, że owego dokumentu -choćby do wglądu- do tej pory nie otrzymałam.

oto wgląd do ich regulaminu:

"9. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Perfumeria Stop12 są oryginalne.
(...)
16. Kupujący może w przeciągu 10 dni od daty zakupu odstąpić od umowy bez podania przyczyn, jeżeli towar pozostał w stanie nienaruszonym. W takim przypadku Kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy na konto bankowe w ciągu 7 dni od daty dostarczenia towaru Sprzedającemu. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący, na nim spoczywa również obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia towaru do transportu oraz poinformowania sklepu Perfumeria o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar nie może posiadać śladów użycia i zostać odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego.

17. Artykuły sprzedawane w sklepie Perfumeria objęte są gwarancjami producentów. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z Perfumeria za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listu poleconego z opisem wady na adres wisalia@wisalia.com. Po otrzymaniu w/w informacji Kupujący otrzyma szczegółowe informacje dotyczące dalszego postępowania z uszkodzonym artykułem.

18. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Kupujący zostanie obciążony kosztami przesyłki uszkodzonego towaru."


no i niestety na końcu:

"19. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. "

POMOCY!!Nela Miklikowska edytował(a) ten post dnia 25.02.10 o godzinie 17:57