Agnieszka
R.
Supervisor w zespole
Trade Confirmations/
Citi
Temat: Pomylka sklepu internetowego na korzysc klienta
Witam,Sklep internetowy przez pomylke wyslal mi dwa sprzety agd zamiast jednego. Zorientowalam sie juz w momencie telefonu od kuriera. Zadzwonilam do sklepu z informacja, ze zamawialam tylko zmywarke a jedzie do mnie rowniez kuchenka gazowa i ze nie chce kuchenki odbierac, chyba ze to gratis;) Sklep poinformowal mnie, ze nie mam mozliwosci rozdzielenia przesylki, bo jest na jednym liscie przewozowym i mam ja odebrac w calosci (oba sprzety) a potem zlozyc reklamacje. Zaproponowali, ze przysla kuriera po kuchenke gazowa. Problem w tym, ze nie mieszkam pod adresem, na ktory zostala dostarczona przesylka i nie wiem kiedy tam bede a dojazd to dla mnie dodatkowe obciazenie i koszty.
Pytanie- abstrahując od kwestii etycznej, czy sklep moze mi cos zrobic jesli kuchenke potraktuje jako gratis zamiast innego, ktory mialam otrzymac z zamowieniem?:) Zamowienie oplacone w formie przedplaty na konto sklepu.