Łukasz Skowroński Sitecore MVP
Temat: Play i ich promocje
Witam wszystkich,może ktoś trafił już na taki problem i wie czy jest sens tracić na to czas czy też pozostało mi tylko płacić.
Opis przypadku:
1) kontaktuje się ze mną telefonicznie osoba która chce sprzedać mi abonament w play, telefonicznie wydaje się to być ciekawa oferta więc proszę o email z ofertą
2) otrzymuję taki email i dla pewności jeszcze raz proszę o jasne napisanie kosztów jakie mnie będą dotyczyć. Otrzymuję mailową odpowiedź: "Telefon *** ZA 1 ZŁ PRZY ABONAMENCIE ZA 60 ZŁ NETTO, GDZIE DODATKOWO OTRZYMUJE PAN RABAT 50% NA 13 MIESIĘCY."
3) zgadzam się, przyjeżdża kurier i podpisujemy umowę.
Wszystko wydaje się być w porządku - po pół roku czasu nagle zaczynam dostawać rachunki na poziomie bez rabatu. Dzwonię na infolinię i okazuje się, że moja umowa obejmuje okres rabatowania pół roku.
Złożyłem reklamację i czekam.
Co mam:
1) podpisaną umowę
2) całą korespondencję e-mail z osobą sprzedającą mi usługę
Co oni mają:
1) mój podpis na umowie z tajemniczą nazwą promocji XYZ i argument, że przecież powinno się czytać to co się podpisuje
Dodatkowo:
usługa była sprzedawana przez jakąś firmę zewnętrzną autoryzowaną przez Play.
Ktoś spotkał się z czymś takim? Co z tym zrobić?
Dziękuję bardzo za porady.