Arko D. Nil nisi bene
Temat: orange - błąd osoby przedłużającej umowę - wyższe...
czesc,Podczas przedłużania umowy, konsultant nie włączytł usługi darmowych połączeń, mimo ze zostalo to wyraznie podkreslone, ze ten numer ma dalej byc aktywny jako darmowy - wczesniej przed przedłużeniem taka opcja byłą włączona.
rachunki nagle podskoczyly z 80 do 150-200-280zł. złożyłem reklamację na infolinii orange - jest miesiąc na rozpatrzenie. podczas zgłaszania reklamaćji zarządałem rozwiązania umowy przed terminem bez płacenia ustawowej kary(został mi niecały rok a kara teraz wynosiłaby ok 900zł). Po kilku dniach zadzwonilem z zapytaniem czy wszystko ok, czy temat juz jest ruszony - okazało się, ze Pan z którym wczesniej rozmawiałem nie zapisał, ze chce sie z nimi rozstac, tylko ze jesli rozpatrza pozytywnie moją reklamację to z nimi zostanę.
Zastanawiam się, czy z prawnego punktu widzenia orange dało mi prawo do żadania zerwania z nimi umowy z ich winy i przeniesienia numeru do innego operatora bez ponoszenia dodatkowych kosztów