Donata W.

Donata W. Business Planning &
Controlling
Specialist

Temat: ORANGE *100

Cześć,

Może ktoś z Was znalazł się kiedyś w podobnej sytuacji i wie, jak sobie poradzić z tym problemem.

Otóż chodzi o to, że w kwietniu br. przedłużyłam umowę z ORGANE, przechodząc z MIXA na abonament (niestety). W rozmowie telefonicznej, kiedy pani prezentowała mi niesamowicie korzystną nową ofertę, czyli 350 darmowych minut do wszystkich sieci i na stacjonarne, do ORGANE mam oczywiście za darmo, zapytana przez mnie o możliwość sprawdzania stanu konta, a w tym przypadku liczbę wykorzystanych minut, poinformowała mnie, że pod numerem *100 będę mogła sprawdzić stan środków na koncie.

Umowa została zawarta ze mną w połowie kwietnia, usługa miała być aktywowana od 5 maja, niestety tak się nie stało. Musiałam się upomnieć o aktywowanie nowej usługi. Zrobiono to ok. 14 maja. Czyli mniej więcej 25 dni po zawarciu umowy, a termin odstąpienia od niej, to 10 dni, więc już teoretycznie nie miałam możliwości dowiedzenia się przed jego upływem o uciążliwości sprawdzania stanu konta.

Otóż dzwoniąc pod numer *100, aby sprawdzić stan wykorzystanych środków, należy połączyć się z konsultantem, co w praktyce graniczy z cudem. Nie zdarzyło mi, aby połączenie nastąpiło od razu. Zawsze muszę potwierdzać zgłoszenie z prośbą o oddzwonienie, kiedy "zwolni" się któryś z konsultantów. Najczęściej ma to miejsce dopiero drugiego dnia.

Drugą możliwością miało być sprawdzanie konta na orange.online.pl, ale jak się później dowiedziałam, w przypadku mojego abonamentu, usługa ta jest nie dostępna.

Zdecydowałam się na zgłoszenie reklamacji, ponieważ nie jestem usatysfakcjonowana sprawdzaniem stanu konta w jedyny możliwy sposób opisany powyżej. Co więcej nie można zablokować konta po wykorzystaniu tych 350 minut, tak jak ma to miejsce w Mixie.

Niestety dostałam negatywną odpowiedź.

Chciałabym zaznaczyć, że w podpisanej przeze mnie umowie nie ma mowy o możliwości sprawdzania stanu konta, a rozmowa z konsultantem jest nagrywana. Ponadto jestem klientem ORANGE już ponad 9 lat i nigdy nie miałam zaległości z płatnościami za faktury.

Czy z prawnego punktu widzenia, mam prawo do anulowania umowy bez ponoszenia dodatkowych opłat? Czy warto zwrócić się do Rzecznika Praw Konsumenckich w tej sprawie?

Będę wdzięczna za info.
Wojciech P.

Wojciech P. finansista, menedżer

Temat: ORANGE *100

Powinnaś to zgłosić. To są nieuczciwe praktyki konsumenckie.
Wojciech P.

Wojciech P. finansista, menedżer

Temat: ORANGE *100

Musiałbym zobaczyć tą umowę więc może szczegóły na priv

konto usunięte

Temat: ORANGE *100

Donata W.:
Cześć,

Może ktoś z Was znalazł się kiedyś w podobnej sytuacji i wie, jak sobie poradzić z tym problemem.

Otóż chodzi o to, że w kwietniu br. przedłużyłam umowę z ORGANE, przechodząc z MIXA na abonament (niestety). W rozmowie telefonicznej, kiedy pani prezentowała mi niesamowicie korzystną nową ofertę, czyli 350 darmowych minut do wszystkich sieci i na stacjonarne, do ORGANE mam oczywiście za darmo, zapytana przez mnie o możliwość sprawdzania stanu konta, a w tym przypadku liczbę wykorzystanych minut, poinformowała mnie, że pod numerem *100 będę mogła sprawdzić stan środków na koncie.

Umowa została zawarta ze mną w połowie kwietnia, usługa miała być aktywowana od 5 maja, niestety tak się nie stało. Musiałam się upomnieć o aktywowanie nowej usługi. Zrobiono to ok. 14 maja. Czyli mniej więcej 25 dni po zawarciu umowy, a termin odstąpienia od niej, to 10 dni, więc już teoretycznie nie miałam możliwości dowiedzenia się przed jego upływem o uciążliwości sprawdzania stanu konta.

Otóż dzwoniąc pod numer *100, aby sprawdzić stan wykorzystanych środków, należy połączyć się z konsultantem, co w praktyce graniczy z cudem. Nie zdarzyło mi, aby połączenie nastąpiło od razu. Zawsze muszę potwierdzać zgłoszenie z prośbą o oddzwonienie, kiedy "zwolni" się któryś z konsultantów. Najczęściej ma to miejsce dopiero drugiego dnia.


Gosia, mam abonament w Orange i bez problemu jest pod *100 automatyczna informacja - wciskasz 1 minuty i płatności potem 1 i trwa weryfikacja - i automat podaje stan konta....

Połączenie z konsultantem bodajże kosztuje 1zł + VAT, ale nigdy nie miałam problemu by się z nim połączyć ...a jestem też dinozaurem czasowym z Orange bo od 2000r.Ula R. edytował(a) ten post dnia 25.05.12 o godzinie 14:43

konto usunięte

Temat: ORANGE *100

Ula R.:
podajże

wrrr :))) nie tak

Orange to złodziejska firma, ja w swojej wciskam *101# i nic nie płacę :)
Maciej Hedrych-Ozimina

Maciej Hedrych-Ozimina IT - problem ? jaki
problem ? nowe
wyzwanie
+48_503_970_286

Temat: ORANGE *100

Mnie juz pare razy próbowano namówić na abonament, gdzie owszem...byłem zainteresowany i prosiłem o przesłanie umowy, regulaminów, cennika i iwszystkich możliwych papierów w formie papierowej albo na email..co konczylo się gadką,, ze taka oferta jest tylko przez telefon i kurier dostarczy umowe do podpisania....trudno, odmawiam...a pewnie w ciagu roku wszystkie sieci beda miały usługę ryczałtu rzędy 50-65 pln netto do wszystkich, na kom, stacjonarne i wtedy zacznie sie walka o klienta..bo tylko ilosc abo ich uratuje a nie kwota rachunkow

a tak mam POPa, juz tez 9, moze 10 lat...i sluzbowa komórke..Maciej Hedrych-Ozimina edytował(a) ten post dnia 31.05.12 o godzinie 02:12

Następna dyskusja:

loteria orange - jak napisa...




Wyślij zaproszenie do