Oskar Jarczyk

Oskar Jarczyk Artificial
intelligence expert
@ Deep.BI, PhD in
Social I...

Temat: Odwołanie się od rozpatrzonej reklamacji

W wielkim skrócie: Założyłem kartę kredytowa w banku a dzięki zakupionemu Grouponowi miałem dostać premie 200 zł. Nie dostałem premii, złożyłem reklamacje. Bank odmówił przyznania premii ponieważ "w regulaminie jest zapis że jeżeli bank prowadził dla mnie już kartę kredytowa w ciągu ostatnich 2 lat to premia nie należy się". Ale w treści grouponu nie było takiego zapisu. I tu jest moje pytanie do was; Co jest następne w ścieżce odwoływania się od rozpatrzonej przez bank reklamacji ? Ponowne wysłanie reklamacji -> czekanie na odpowiedź -> w przypadku odmowy arbitraż bankowy ? Czy bank musi poinformować mnie na żądanie o ewentualnej dalszej ścieżce odwoływania się od rozpatrzonej reklamacji ? Posiadam dowody w postaci zapisu google cache na którym widać że użytkownik nie miał szans zapoznać się z rzekomym pełnym regulaminem promocji.Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.06.13 o godzinie 12:07
Katarzyna J.

Katarzyna J. radca prawny,
prawnik

Temat: Odwołanie się od rozpatrzonej reklamacji

Naturalnym stanem jest, że nie ma odwołania od odpowiedzi na reklamację (rozpoznanej reklamacji). Część klientów odwołuje się ponownie, mimo braku takiej procedury więc też możesz spróbować, i jednocześnie dołączyć ogłoszenie z Gruponu podkreślając, że w ogłoszeniu nie było ani słowa o regulaminie. Z praktycznego punktu widzenia spróbuj jeszcze w GRUPONIE złożyć reklamację. Bank w zasadzie ma podkładkę w postaci regulaminu. Wszystko zależy jeszcze od tego co było napisane w ogłoszeniu z Gruponu, czy było odwołanie do regulaminu bankowego. No i warto byłoby zapoznać się z zasadami zamieszczania ogłoszeń na Gruponie, kto ponosi odpowiedzialność za ich treść.



Wyślij zaproszenie do