konto usunięte

Temat: Odstąpienie od umowy

Witajcie,
nurtuje mnie taki problem iż wczoraj za pośrednictwem strony xxx.pl kupiłem dwa bilety do azji. Zapłaciłem za nie kilka tysięcy złotych (stąd moje wkurzenie !), cena była bardzo atrakcyjna bo kraj odległy i połączenie bardzo wygodne.

Niestety zapomniałem o drugim członie nazwiska (jest dwuczłonowe) i podałem u jednego pasażera tylko pierwszy człon. Przemiła Pani na infolinii poinformowała mnie że:

a) nie dokonują żadnych zmian w bilecie (imię i nazwisko)
b) bilet mogę tylko zwrócić
c) zwrot równoznaczny jest z utratą CAŁEJ sumy jaka wpłaciłem
d) prawdopodobnie nie wpuszczą tego pasażera do samolotu bo na bilecie Jest Jan Nowak a w paszporcie Jak Nowak Kowalski
e) Mimo że rezerwacja miała kosztować sumę X z karty pobrano mi 15% więcej tłumacząc się tym że cena wzrosła po rezerwacji i powinienem się ciszyć że i tak tak tanio (nikt nie poinformował mnie o zwiększonym koszcie)

Przewoźnik to LOT, oczywiście zaakceptowałem warunki kupując bilet. Czy mimo wszystko zgodne z prawem jest takie dojenie klientów ?

Czy mogę w jakikolwiek (bezstratny) odstąpić od umowy ?

Wygooglowałem np. to

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/482661,pasazer_m...

Z góry dzięki za wszelką pomoc !

Pozdrawiam

Mariusz