Temat: Odpowiedzialność właściciela/najemcy lokalu
cytuję dokładnie fragment umowy
2.3. Klub i jego personel nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, straty lub kradzieże rzeczy czy przedmiotów przyniesionych do pomieszczeń obiektu klubu (dotyczy to także pojazdów i ich zawartości); a także śmierć, obrażenia lub choroby powstałe w związku z korzystaniem z usług Klubu (włączając zdarzenia spowodowane użyciem urządzeń i/lub sprzętu klubu), z wyjątkiem tych, które zostały spowodowane przez zawinione działanie personelu klubu.
2.4. Członkowie są odpowiedzialni za upewnienie się, że korzystają we właściwy sposób z urządzeń i/lub wyposażenia klubu (właczając regulację poziomów lub ustawień). W razie jakichkolwiek wątpliwości, co do właściwego sposobu używania sprzętu przed jego użyciem Członek ma obowiązek skonsultować się z jednym z przedstawicieli klubu
pragnę ze swojej strony zaznaczyć, że często jest tak, że na sali nie ma zadnego instruktora "na dyżurze" za wyjątkiem kilkoma trenerami prowadzącymi swoje treningi personalne
2.5. Niektóre powierzchnie w obiektach nie są nadzorowane i klub nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody i obrażenia wynikłe z ich wykorzystania z wyjątkiem tych, które zostały spowodowane przez personel klubu lub na skutek niedbalstwa lub zaniechania ze strony klubu
Pomijając zapisy, że Personel nie posiada wykształcenia medycznego etc.