Karol
S.
KAM, General Motors
Poland
Temat: Odpowiedzialnosc operatora telefoni komorkowej za jakosc...
Witajcie,może podpowie mi ktoś z Was jak rozgryźć taki temat.
Mam 2 telefony u jednego operatora telefoni komorkowej.
Problem mam z jakością wykonywanych rozmów przez rzeczone telefony
w mieszkaniu gdzie mieszkam.
Każda jedna rozmowa (wykonywana w mieszkaniu) doprowadza mnie do nerwów, gdyż stale muszę powtarzać sekwencje zdań, które chcę przekazać mojemu rozmówcy - w efekcie rozmowa, która powinna trwac załóżmy 30 sekund, wydłuża się do 50-60 sekund.
Zgłosiłem swoją reklamację do mojego operatora a on na to:
- piekny wstęp o prawie telekomunikacyjnym,
- wyjaśnienie o radiotelekomunikacji i możliwosciach technicznych,
- no i sedno: zgodnie z regulaminem operatora, odpowiada on za niewykonane lub nienalezyte wykonanie usług telekomunikacyjnych w zakresie regulaminu. Jednak w przypadku braku lub słabszej jakości zasięgu sieci operatora nie zachodzi przesłanka uzasadniająca odpowiedzialność operatora z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych (i tu tekst z regulaminu, że operator świadczy usługi w zakresie istniejących możliwości technicznych).
- no i na koniec szczyt bezczelności: pozostają z nadzieją, że powyższe wyjaśnienie spotka się z moim zrozuminiem. Tym samym zakończają postępowanie reklamacyjne.
Tak się zastanawiam, za którym paragrafem kryje odpowiedzialność usługodawcy, z którego to można zasądzić narażanie klienta na wyższe koszty z winy usługodawcy (w koncu nie zapewnia usług na najwyższym poziomie, a zasięg operatora jest), a jak wiecie każda sekunda rozmowy jest naliczana.
Pozdrawiam
Karol