Arkadiusz Szczapiński "DOBRY WYBÓR"
Temat: Odpowiedzialność e-sklepu za towar niezgodny z umową
Witam Wszyskich z GL..Bardzo proszę Was o poradę..
Dostałem maila od pracodawcy treści " Arkadiusz,
pragnę poinformować Cię, że w dniach 19.01.2015 do 26.01.2015 dostępny będzie sklep internetowy w którym po preferencyjnych cenach będzie można dokonać zakupu używanego sprzętu komputerowego wycofanego z eksploatacji w naszej firmie. "
19.01.2015 kupiłem Laptopa HP 8440p używanego z pękniętą lekko obudową za 611 zł.. Rynkowa wartość używanego min. 1200 zl
Po kilku dniach kontaktuje się ze mną sklep informując, ze zaistniała pomyłka, która polega na zamieszczeniu złego opisu laptopa.. Choć na FAkturze PROFORMA widnieje model HP 8440p, to nie maja tego modelu tylko inny, który wg sklepu ma te same parametry poza brakiem światełka obok kamery internetowej podswietlajacej klawiaturę..
W zamian za pomyłkę oferują wymianę pękniętej obudowy..
Nie znam się za bardzo na komputerach jednak oferowany w zamian używany kosztuje nawet 40% mniej niż model z Faktury PROFORMA, który chciałem kupić..
JAKIE MAM PRAWA ? CHCE KOMPUTER PILNIE.. Czy mogę zadać obniżenia ceny oferowanego w zamian o 50% ? Lub ŻĄDAĆ żeby kupili taki sam używany i sprzedali mi za 611 zł..
Albo dali pełna gwarancje ńie na oferowany rok tylko 5 lat..
CZUJE SIĘ OSZUKANY :( ktoś mi sugerował, ze moze sobie ktoś upatrzył bliższy i próbują mnie wykręcić..