![](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
konto usunięte
Temat: Niezgodność zawartości z zamówieniem
Witam Szanownych Państwa!Sprawa wygląda następująco: zostało złożone zamówienie w sklepie internetowym na produkt w ilości sztuk: 2.
Wysyłka towaru pobraniowa, realizowana przez firmę kurierską.
Po przyjeździe towaru okazuje się, że towar występuje jako 1 sztuka, 2 nie została załączona do paczki.
Kurier żąda zapłaty za całość zamówienia, której nie otrzymuje, co jest jednoznaczne z nieprzekazaniem towaru kupującemu.
Winny całej sprawie jest dział magazynowy sklepu internetowego.
Co począć w tej sytuacji, aby poczuć satysfakcję pozytywnego załatwienia sprawy, jednocześnie zachowując twarz na tle rodziny (sprawa charakteru rodzinnego)?
Czego można żądać od sprzedawcy, a co sankcjonować od firmy kurierskiej?
Proszę o opinie...