konto usunięte

Temat: Niezgodność zawartości z zamówieniem

Witam Szanownych Państwa!
Sprawa wygląda następująco: zostało złożone zamówienie w sklepie internetowym na produkt w ilości sztuk: 2.
Wysyłka towaru pobraniowa, realizowana przez firmę kurierską.
Po przyjeździe towaru okazuje się, że towar występuje jako 1 sztuka, 2 nie została załączona do paczki.
Kurier żąda zapłaty za całość zamówienia, której nie otrzymuje, co jest jednoznaczne z nieprzekazaniem towaru kupującemu.
Winny całej sprawie jest dział magazynowy sklepu internetowego.
Co począć w tej sytuacji, aby poczuć satysfakcję pozytywnego załatwienia sprawy, jednocześnie zachowując twarz na tle rodziny (sprawa charakteru rodzinnego)?
Czego można żądać od sprzedawcy, a co sankcjonować od firmy kurierskiej?
Proszę o opinie...
Aneta Ł.

Aneta Ł. Specjalista ds.
controllingu -
ukierunkowana na
rozwój:)

Temat: Niezgodność zawartości z zamówieniem

Ja miałam trochę inną sytuację, zamówilam towar i zapłaciłam za niego przelewem. A dostałam przesyłkę pobraniową, którą jednak odebrałam, bo mi zależało na czasie.
Po odebraniu przesyłki zadzwoniłam do firmy, przeproszono mnie i w ciągu kilku dni zwrócono pieniądze za przelew + koszty przesyłki pobraniowej, które zaplacilam.
Obie strony wydaje mi się,że były zadowolone - ja bo nie poniosłam żadnych kosztów przesyłki a firma,że nie poniosła dwukrotnych kosztów, gdybym nie odebrała przesyłki.

Myślę, że komunikacja ze sprzedawcą, o ile uczciwie chce prowadzić swój interes i mieć dobrą opinię u kupujących jest najlepszym rozwiązaniem . :)

A co do kuriera to skoro dostał przesyłkę, za którą ma pobrać taką a nie inną należność od odbierającego to niestety, ale nie może swobodnie dysponować powierzonym "mieniem" a ze swoją firmą musi się rozliczyć z pieniędzy, które dostaje za takie paczki, albo też zwrócić ją jako niedoręczoną do nadawcy.

Pozd

konto usunięte

Temat: Niezgodność zawartości z zamówieniem

Przemysław B.:
Kurier żąda zapłaty za całość zamówienia, której nie otrzymuje, co jest jednoznaczne z nieprzekazaniem towaru kupującemu.

I slusznie, kurier nie jest strona, ewentualnie pomysl o spisaniu protokolu.
Winny całej sprawie jest dział magazynowy sklepu internetowego.

Wiec reklamuj z tytulu niezgodnosci z umowa.
Co począć w tej sytuacji, aby poczuć satysfakcję pozytywnego załatwienia sprawy, jednocześnie zachowując twarz na tle rodziny (sprawa charakteru rodzinnego)?

Reklamowac, sklep zapewne na swoj koszt wysle brakujacy towar. Czego mozesz chciec wiecej?
Czego można żądać od sprzedawcy, a co sankcjonować od firmy kurierskiej?

A od firmy kurierskiej czego chcesz w ogole? Ona dostarcza towar i na tym ich rola sie konczy - no chyba ze uszkodzili przesylke, albo sami podebrali braujacy towar.
Od sklepu mozesz zadac wywiazania sie z z zawartej umowy i nic wiecej.

Następna dyskusja:

niezgodność zakupu




Wyślij zaproszenie do