Paweł Fijałkowski

Paweł Fijałkowski sprzedawca, \"Zibi
Detal\"

Temat: niezgodność zakupu

Witam

Prosiłbym Was o radę. 12.07.2007 zakupiłem meble, zapłaciłem z góry przed zmontowaniem. Niestety okazało się, że całkowity montaż nie jest możliwy bo jedna część jest podmieniona. Trochę się zdenerowałem bo już niedługo 3 tygodnie miną a ja ciągle nie mam mebli. Mam za to bałagan w domu. Dziś dałem firmie czas do środy na załatwienie sprawy a jeśli tego nie zrobią to będę chciał cały komplet. Czy mogę coś takiego zrobić i czy mogę zgłosić sprawę do UOKiK ? czy możliwe jest otrzymanie jakiejś rekomensaty ? Pozdrawiam
Mira M.

Mira M. florystka, pracownik
biurowy...

Temat: niezgodność zakupu

a walcz o swoje chopie... to sie firma porzadku nauczy
...moze

konto usunięte

Temat: niezgodność zakupu

UOKiK nie zajmuje się indywidalnymi sprawami konsumentów. Ze swoim problemem możesz zwrócić się do swojego Miejskiego/Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub do najbliższego Klubu Federacji Konsumentów.
Tu znajdziesz adresy:
http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/sprawy_...
Przede wszystkim musisz odnieść się do umowy. Czy jest tam wskazany ostateczny termin realizacji zamówienia, czy ten termin może ulec wydłużeniu, czy w związku z przekroczeniem terminu należy Ci jakaś rekompensata... itd. Umowy takich firm z konsumentami bywają różnie sformułowane.
Czy podpisywałeś może protokół odbioru prac, bo rozumiem że częściowo meble są zamontowane, a obiecano że brakujące elementy dostarczą w późniejszym terminie?
No i czego oczekujesz: tylko rekompensaty, zamontowania brakujących elementów, czy chcesz zrezygnować z zamówienia...
Nie wiem co tzn. że będziesz chciał cały komplet?
Paweł Fijałkowski

Paweł Fijałkowski sprzedawca, \"Zibi
Detal\"

Temat: niezgodność zakupu

Wziąłem brakujący element. Ale i tak w miarę moim możliwości zrobie "reklamę" firmie BRW, jej hurtowni w Rudzie Śląśkiej i sklepowi sprzedającemu ich meble w Blachowni koło Częstochowy. Pozdrawiam i dziękuje za rady



Wyślij zaproszenie do