konto usunięte
Temat: nieuczciwy sprzedawca i reklamacja
Witam i proszę o pilną pomoc!!!W czerwcu zakupiłam obuwie, które po nieco ponad miesiącu rozkleiło się - dokładnie odkleiły się podeszwy w obu butach. 10 sierpnia złożyłam na piśmie reklamację, zaznaczając zgodnie z danymi mi przez prawo uprawnieniami, że żądam wymiany na nową parę bądź zwrotu kosztów. Nie chciałam naprawy, gdyż miałam już wcześniej podobną sytuację i buty potem się rozklejały kilka razy. Sprzedawca przyjął reklamację i zaznaczył na formularzu dwa wskazane przeze mnie żądania w zakresie reklamacji, zapewniając mnie jednocześnie, że na pewno nie będzie z tym żadnego problemu. Dzisiaj otrzymałam telefon ze sklepu obuwniczego, że obuwie jest sklejone i mogę je sobie odebrać. Na moją uwagą, że nie takie żądanie reklamacyjne zgłosiłam i że w świetle obowiązującego prawa powinni spełnić jedno z dwóch wskazanych przeze mnie żądań, sprzedawczyni odpowiedziała, że buty są sklejone i że mam sobie odebrać albo nie i w domyśle generalnie nie wiele ją to obchodzi. Zadzwoniłam więc do właściciela firmy z tymi samymi uwagami, który odpowiedział, że może i kupujący wybiera sobie sposób załatwienia reklamacji, ale ostateczna decyzja należy do nich i że jak mi nie pasuje to mogę się na nich poskarżyć do federacji konsumentów. Doradźcie, proszę co zrobić w tek sytuacji, żeby odzyskać pieniądze lub wymianę na nową parę obuwia. Będę wdzięczna za szybką pomoc, bo ten właściciel nie odbiera telefonów i generalnie żadna sensowna rozmowa i próba obrony swoich praw nie ma szansy zaistnienia.