Karina Adriana Bartosik (Bindela)

Karina Adriana Bartosik
(Bindela)
Ekonomistka z
zawodu, humanistka z
miłości :) Szukam
nowy...

Temat: NETIA - DIALOG

Witam serdecznie :)
Mam pytanie. Podpisałam jakiś czas temu umowę z Netią na świadczenie usług internetowych, telefonicznych i telewizyjnych. Od bodajże 3 miesięcy non-stop mam problem z internetem i TV.
Za sobą kilka wizyt monterów i innych speców od napraw :)
Jak dzwonię na infolinię , obsługa oczywiście informuje mnie, że rzeczywiście na moim łączu widać przerwy w dostawie internetu i co .... i nic.
Internet i TV zrywa mi notorycznie kilkanaście razy dziennie, najczęściej oczywiście wieczorami i w weekendy.
Umowa kończy mi się 13/12/2015.
Dzisiaj już nie wytrzymałam i powiedziałam szanownej Pani na infolinii, że ponieważ firma nie wywiązuje się z umowy będę musiała tą umowę zerwać, wskazując Netię jako winowajcę całej sytuacji.
Pani grzecznie poinformowała mnie, że będzie mnie to kosztowało jedyne 705 zł :)
Czy mam możliwość zerwania z nimi umowy ze względu na nie wywiązywanie się przez Netię z umowy?
Przecież płacę za to, z czego nie mogę w pełni korzystać, a internet służy również w moim domu do pracy.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i porady co do dalszych działań.
Pozdrawiam :)

konto usunięte

Temat: NETIA - DIALOG

Pani Karino,
tak z ciekawości. Czy ma Pani Windowsa 8?

Andrzej Sawa

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: NETIA - DIALOG

Mój ojciec ma netie i owszem, zarywa mu połączenie ... ale to głównie przez router ... bezpośrednio po kablu jest ok ... ponoć wina windowsa 8 ...

Ja mam netie, ale po światłowodzie ... i sobie chwalę ... 69 złotych ... 100 mega, pewne łącze (bo gram sieciowo) i tv - 55 kanałów ...

Bardziej mnie martwi ich burdel w rachunkach :) Bo tylko raz dostałem ok po zmianie dialogu na netie :)

Pani Karino ... czy ma Pani kabel sieciowy podłączony bezpośrednio do komputera czy internetu używa Pani przez router?Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.11.14 o godzinie 12:57
Karina Adriana Bartosik (Bindela)

Karina Adriana Bartosik
(Bindela)
Ekonomistka z
zawodu, humanistka z
miłości :) Szukam
nowy...

Temat: NETIA - DIALOG

Witam, internet mam przez router, wymieniony zresztą przez netię chyba ze 2 razy. Dzisiaj przed chwilą znowu usłyszałam, że jest awaria ..... globalna :( Internet przeciążony, telewizja nadal zawiesza się non -stop. Właściwie, żeby mieć podkładkę to zgłaszam awarię nawet kilka razy dziennie, żeby mieć podkładkę do ewentualnego wypowiedzenia umowy.
Weekend się zaczyna a ja znowu będę bez telewizji i z ciągle wieszającym się internetem :(

konto usunięte

Temat: NETIA - DIALOG

Karina Adriana B.:
Witam, internet mam przez router, wymieniony zresztą przez netię chyba ze 2 razy. Dzisiaj przed chwilą znowu usłyszałam, że jest awaria ..... globalna :( Internet przeciążony, telewizja nadal zawiesza się non -stop. Właściwie, żeby mieć podkładkę to zgłaszam awarię nawet kilka razy dziennie, żeby mieć podkładkę do ewentualnego wypowiedzenia umowy.
Weekend się zaczyna a ja znowu będę bez telewizji i z ciągle wieszającym się internetem :(


Jeśli ma Pani wszystko udokumentowane - polecam Konsumentów. To jedyny bat na Operatorów. A później jeśli jest na Pani osiedlu UPC - można na nich gadać, że drożsi itd, ale na dobrych parę lat miałem 1 awarię globalną trwającą 3 godziny - stałe łącze jednak wygrywa.
Danuta Janakiewicz

Danuta Janakiewicz administratywista,
politolog,
muzealnik, historyk
sztuki

Temat: NETIA - DIALOG

Najbardziej przykre jest to, że u tych operatorów których znam wszystkie tego typu sporne sprawy za długo trwają. Wypowiedzenie umowy też nie jest takie proste. Moja znajoma nie miała Internetu przez 5 miesięcy. Operator twierdził, że to nie jego wina, a jednak była. Koleżanka wypowiadając umowę przed czasem jeszcze zapłaciła karę za zerwanie umowy. Uważam, że powinno się to zmienić.

konto usunięte

Temat: NETIA - DIALOG

Danuta J.:
Najbardziej przykre jest to, że u tych operatorów których znam wszystkie tego typu sporne sprawy za długo trwają. Wypowiedzenie umowy też nie jest takie proste. Moja znajoma nie miała Internetu przez 5 miesięcy. Operator twierdził, że to nie jego wina, a jednak była. Koleżanka wypowiadając umowę przed czasem jeszcze zapłaciła karę za zerwanie umowy. Uważam, że powinno się to zmienić.


W takich tematach pomagają Konsumenci (UOKiK)- mojej żonie dobrych parę lat temu jak Neostrada była TPSA a nie Orange pomogli.

konto usunięte

Temat: NETIA - DIALOG

UOKiK nie pomaga w indywidualnych sprawach.
Pomóc może natomiast skarga do UKE.
Karina Adriana Bartosik (Bindela)

Karina Adriana Bartosik
(Bindela)
Ekonomistka z
zawodu, humanistka z
miłości :) Szukam
nowy...

Temat: NETIA - DIALOG

Bardzo serdecznie wszystkim dziękuję za odpowiedzi i zaproponowane rozwiązania. Na dzień dzisiejszy w ramach reklamacji obniżyli mi rachunek o całe 62 zł. Zobaczymy jak będzie dalej. Póki co na chwilę obecną wszystko zaczęło działać :) Oby tak dalej.

Następna dyskusja:

Dialog techniczny




Wyślij zaproszenie do