Karina Adriana
Bartosik
(Bindela)
Ekonomistka z
zawodu, humanistka z
miłości :) Szukam
nowy...
Temat: NETIA - DIALOG
Witam serdecznie :)Mam pytanie. Podpisałam jakiś czas temu umowę z Netią na świadczenie usług internetowych, telefonicznych i telewizyjnych. Od bodajże 3 miesięcy non-stop mam problem z internetem i TV.
Za sobą kilka wizyt monterów i innych speców od napraw :)
Jak dzwonię na infolinię , obsługa oczywiście informuje mnie, że rzeczywiście na moim łączu widać przerwy w dostawie internetu i co .... i nic.
Internet i TV zrywa mi notorycznie kilkanaście razy dziennie, najczęściej oczywiście wieczorami i w weekendy.
Umowa kończy mi się 13/12/2015.
Dzisiaj już nie wytrzymałam i powiedziałam szanownej Pani na infolinii, że ponieważ firma nie wywiązuje się z umowy będę musiała tą umowę zerwać, wskazując Netię jako winowajcę całej sytuacji.
Pani grzecznie poinformowała mnie, że będzie mnie to kosztowało jedyne 705 zł :)
Czy mam możliwość zerwania z nimi umowy ze względu na nie wywiązywanie się przez Netię z umowy?
Przecież płacę za to, z czego nie mogę w pełni korzystać, a internet służy również w moim domu do pracy.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i porady co do dalszych działań.
Pozdrawiam :)