Robert
K.
Self szew :-), P-N
Consulting
Temat: naprawa gwarancyjna laptopa
odesłałem do naprawy lapka 24-11-2010 - po niemal miesiącu bo 23 -12 o 20 dostałem e-maila ze niestaty nie naprawiono jeszcze kompa z powodu braku jakiejś czesci zaproponowano mi odkupienie zprzetu za 60%wartości lub wymiane na nówke. Odpowiedziałem ze chce dostac moje cacko naprawione na to oni ze dadzą mi nowy wiec ja na to ze ok a dzisiaj odpowiedzieli ze jednak nie da sie naprawić bo producent czesci nie przysłał i ze przysługuje mi tylko odkup i przesłali formularze do wypełnienia i odesłania. Niestety nie mam warunków gwarancji bo im wysłałem a jako ze pierwsza naprawa trwała 2 tyg to nie sprawdzałem szzcegółnie warunków bo myslałem ze i tym razem bedzie ok. nie wiem wiec jaki tam jest okres gwarancji ale czy ten nie powinien wynisić według kc 2 tyg?pytanie co mozna teraz zrobić - domagać sie wymiany na nowy? czy brać te 60 %. ale ja kupiłem tego kompa za 2900 w propmocji (cena wczesniejsza 3250) i teraz wcale nie jestem przekonany ze kupie coś z podobna konfiguracją za 1700 PLN ktore chcą mi zwrócic.bede wdzieczny za wszelkie porady.
aha jeszce jedno to jest asus - moze ktoś ma przed sobą warunki gwarancji albo miał podobna sytuacje?