Tomasz Mikołajczyk

Tomasz Mikołajczyk nauczyciel, trener
IT, Software QA
Manager

Temat: loteria promocyjna - postępowanie reklamacyjne

Witam.

Uczestniczyłem w loterii promocyjnej, gdzie organizator naruszył postanowienia regulaminu loterii. Zgodnie z zapisami Regulaminu zgłosiłem w terminie reklamacje, uwzgledniajac wszystkie podane elementy wymagane do skutecznego zlozenia reklamacji. W regulaminie tym zgodnie z "Ustawa o grach hazardowych" (art. 61 p.3 ppkt. 11) okreslono szczegoly dot. postepowania reklamacyjnego (m.in. termin odpowiedzi). Moim roszczeniem bylo pisemne wyjasnienie sprawy, zadoscuczynienie pieniezne oraz odszkodowanie (w wyniku nieprawidlowego przebiegu loterii powstala szkoda majatkowa i niemajatkowa)

1) Co w przypadku, gdy termin odpowiedzi na reklamacje zostal przekroczony (de facto do chwili obecnej nie otrzymalem zadnej odpowiedzi)? Czy reklamacja w tym przypadku jest z automatu uznawana? Co grozi za niedotrzymanie tego terminu?

2) Czy termin wspomniany powyzej jest okreslony w dniach, czy dniach roboczych (regulamin nie precyzuje)?

3) Czy niejawny regulamin tzw. Wewnętrznej Komisji Nadzoru (powołanej przez organizatora, sam zapis o powołaniu WKN jest w regulaminie loterii, zakres działania i regulamin WKN już nie) może posiadać zapisy pozwalające na skuteczne zmienianie tego, co definiował regulamin loterii? M.in. terminu loterii, miejsca, przebiegu losowania, zasad itd. To takie prawo powielaczowe przecież.