konto usunięte
Temat: Liczba reklamacji
Witam,Zakupiłem używaną pompę.
Sprzedawca potwierdził dobry stan pompy, jej elementów wewnętrznych (brak uszkodzeń mechanicznych) i generalnie sprawność urządzenia - to wszystko przed zakupem.
Zakup "KupTeraz" od firmy na znanym portalu aukcyjnym.
Otrzymałem uszkodzoną pompę, którą reklamowałem - e-mailowo i pisemnie. Po tygodniu otrzymałem informację e-mail, że pompa zostanie wymieniona. Do reklamacji należało oddać paragon. Odesłałem. Po kilku dniach...
Otrzymałem drugą pompę. Ponieważ pierwsza pompa była widocznie - z zewnątrz uszkodzona postanowiłem skontrolować stan elementów wewnętrznych drugiej pompy. Liczne uszkodzenia mechaniczne.....
Druga reklamacja.
Otrzymałem trzecią - w tragicznym stanie. Sprzedawca na moje prośby o wymianę na pełnosprawne urządzenie lub zwrot kosztów przysyła mi złom. Nie można mu zarzucić, że nie reaguje, ale po prostu śmieje mi się w twarz...
Zagroziłem, że zgłoszę sprawę na policję. Dwukrotnie. Bez echa.
Czy jest określona liczba reklamacji, które należy wykonać lub określony czas aby uznać, że dopełniło się wszelkich starań w celu polubownego rozwiązania sporu?
Dodam, że najchętniej zgłosiłbym sprawę na policję i próbował odzyskać pieniądze od serwisu aukcyjnego - żeby więcej nie pajacować ze sprzedawcą...
Proszę o rzeczowe opinie.
Pozdrawiam,Jarosław L. edytował(a) ten post dnia 21.09.09 o godzinie 22:22