Agata Mazur Farma Pomysłów
Temat: Kiedy sprzedawca powinien wymienić towar na nowy?
Witajcie!Dotknęła mnie następująca sytuacja.
Sprawiłam mojej mamie na święta aparat cyfrowy firmy BenQ.
Aparat podziałam bez problemu przez 3 miesiące od zakupu i zaczął się problem.
Aparat działam tylko przy podłączeniu go przez ładowarkę do prądu. Bez tego ani rusz. W związku z tym zgłosiliśmy się do autoryzowanego serwisu z reklamacją (sprzedawca aparatu jest w Warszawie, moja mama we Wrocławiu, a serwis to już wogóle jest gdzie indziej). Dostaliśmy info, że dnia następnego zjawi się kurier i zabierze od nas ten aparat do serwisu. No i tak się stało. Po 2 tyg. aparat wrócił i wyglądał tak, jakby go nikt nigdy z tego pudełka w tym serwisie nie wyjął, tylko zwyczajnie go odesłał. Więc zgłosiliśmy ponownie reklamację i ponownie dnia następnego pojawił się kurier. Tym razem było podobnie jak za pierwszym razem. Więc po raz trzeci odesłaliśmy aparat do serwisu. Tym razem do aparatu dołączyli informację, że coś tam wymienili. Jednak aparat jak nie działał tak nie działa dalej. Pani w serwisie powiedziała, że nie wie dlaczego ten aparat znów nie działa, że pewnie uszkodził się w transporcie i że po raz CZWARTY mamy odesłać aparat spowrotem do serwisu.
I tu moje pytanie. Kiedy mogę domagać się wymiany aparatu na nowy?
Do kogo powinnam się zwrócić z żądaniem wymiany? Czy egzekwować to od sprzedającego, czy od autoryzowanego serwisu?
Będę wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam,
AgataAgata Mazur edytował(a) ten post dnia 26.06.09 o godzinie 16:37