Ewelina
Świercz
Dziennikarka,
Politolog
Temat: Jak uzyskać wyjaśninia odnośnie niezgodności salda na...
Witam,Od listopada nie zgadza się moje saldo na koncie. Od tego czasu składam reklamacje do banku, ale wciąż dostaje maile lub pisma, że moja sprawa jest w toku i muszę się uzbroić w cierpliwość, albo będzie wyjaśniona w ciągu 20 dni. Termin upływa, bank milczy, a na moje zapytanie czy reklamacja została rozpatrzona bo termin upłynął znowu dostaję maila, że moja reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 20 dni. I tak w kółko od 5 miesiący.
Nie jest to skomplikowana sprawa. Wystarczy prześledzić historię rachunku, wpłaty i to co bank sobie zabiera w ramach kredytu (to konto służy do spłaty kredytu wyłącznie więc są tam moje wpłaty zawsze w terminie, przelew banku w ramach raty i jakiś dziwne operacje, których wyjaśnić nie mogę).
Czy jest jakaś instytucja do której mogę zgłosić takie dziwne praktyki banku i jego nieumiejętność wyjaśnienia tej sytuacji???
Chciałabym, żeby bank oddał mi to co sobie zabrał z niewyjaśnionych i bezpodstawnych powodów i już o tym nie myśleć, ale się nie da.