Olga
Grabek
Senior Software
Engineer
Temat: Jak się uwolnić od firmy Allianz?
Sprawa wydawałoby się, że banalna:jestem współwłaścicielem samochodu. W maju wygasało mi ubezpieczenie OC, zmieniłam ubezpieczyciela z firmy Allianz na innego. Mój agent wysłał do Allianz pismo, w którym zawiadamiał o zmianie ubezpieczyciela. W sierpniu otrzymałam z Allianz wezwanie windykacyjne do zapłaty zaległej składki. Podobno pismo do nich nie dotarło. Agent wysłał zatem w sierpniu pismo wyjaśniające + kopię rezygnacji z ubezpieczenia. W październiku dostaje kolejne pismo windykacyjne, bo Allianz podobno nadal nie ma mojego pisma o rezygnacji. Wysyłam zatem pismo mailem, Pan na infolinii potwierdza otrzymanie mail'a ze skanem poprzednich pism (tych które do nich faksowałam). Konsultant przez telefon potwierdza, że sprawa jest zamknięta. Po czym mamy listopad i okazuje się, że sprawa nadal nie jest w Allianz zamknięta i podobno żaden mail do nich nie dotarł. Co robić? Wysyłanie pism faksem, mailem przestaje mieć sens, bo Allianz najwyraźniej gubi wszystko, co się do nich wysyła. Dzwonienie na infolinię też mija się z celem, bo za każdym razem mówią, co innego i nie ma żadnej gwarancji, że to co powiedział konsultant jest prawdą.