Maciej
S.
PRZYJMUJĘ OFERTY
PRACY W BRANŻY:
REKLAMA/ MEDIA/
ROZRYW...
Temat: jak jest w okresem wypowiedzenia uslug telekomunikacyjnych?
Witajcie.Mam problem z siecią Play.
Skończył mi się u nich abonament na usługę playonline i umowa z czasu okreslonego rok zaczela obowiazywac na czas nieokreslony.
Ze względu na słabą jakość tej usługi podpisałem oświadczenie o rezygnacji z usług - dnia 02-11-2009 zachowując 30 dniowy okres wypowiedzenia. Wydaje mi się, że tym samym dziękuję za współpracę i dnia 03-12-2009 nie mam z tą firmą nic wspólnego!
Od nich otrzymałem informację, że jednak umowa zostanie rozwiązana dnia 31.12.2009 - czyli policzyli cały pełny miesiąc.
Nie chcę się zgodzić z ich przedłużeniem do 31-12-2009…
Mam pytanie - czy jasne zasady, które określa art. 111 kodeksu cywilnego, mają charakter nadrzędny do regulacji prawnych innych dziedzin prawa (w tym też ich regulaminu - w którym piszą, że zastrzegają sobie "naciagniecie" klienta na dni do nastepnego okresu rozliczeniowego mimo iz rozwiazanie umowy wg mojego oswiadczenia ma nastapic 2-12)
Oczekuję na Państwa kontakt i pomoc :)
Czy według Was warto szukać pomocy w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Uważam, że zostałem ewidentnie przez tę firmę oszukany!