konto usunięte
Temat: Firma transportowa – szóści
Witam,Zastanawiam się nad napisaniem reklamacji do pewnej firmy zajmującej m.in. transportem mebli.
Sytuacja wygląda następująco.
Kupiłem meble w sklepie, zgłosiłem się do firmy transportowej, aby ta przewiozła mi meble i wniosła do domu na 5 piętrze w bloku z windą
Koszt tej usługi z wzniesieniem na 5 piętro został oszacowany na 135 zł. ( Cennik nie został mi pokazany).
Osoba, która ze mną rozmawiała sugerowała, aby całość była wniesiona ręcznie, bo zakupione meble nie wejdą do niej. Co oczywiście podnosi koszt świadczonej usługi do podanej wyżej ceny.
Zgodziłem się na sugestie zapłaciłem podaną cenę i umówiłem się na dostarczenie. Panowie z firmy wywiązali się z terminu, dostarczyli towar na czas, ale okazała się jednak, że meble wejdą do windy. Zakupiony towar w całości został wwieziony windą na 5 Pietro.
W związku z tym faktem zadzwoniłem na drugi dzień do tej firmy i poprosiłem o zwrot różnicy pomiędzy usługą dostarczenia i wniesienia mebli na 5 piętro a ceną jaką zapłacił bym za dostarczenie mebli na parter, z racji użycia windy. Okazuje się, że mam dzwonić do osoby kompetentnej itp., a ona może mi tylko zwrócić 10 zł różnicy. Oczywiście osoba kompetętna mówi mi, że jest na urlopie nie zna sprawy, ale oczywiście ktoś się ze mną skontaktuje i wyjaśni cała systuacjie. Czas mija nikt nie dzwoni. Dzwonię, oczywiście słyszę, że na pewno ktoś zadzwoni, ta osoba przekażę wszystko, itp. Czas dalej mija. Minoł miesiąc jadę do tej firmy. Natrafiam na inną osobę i pytam się jaki jest koszt przewozu mebli + wniesienia na 5 piętro przy użyciu windy . Zgodnie z cennikiem, do którego zaglądał pracownik nie więcej niż 80 zł. Jestem zdziwiony i w takim razie proszę o zwrot opowiadając całą historię. Pracownik pominę, żę był nie miły ( cyt. „ mam to w dupie” ) mówi mi, żebym przyszedł w poniedziałek bo on się tym nie zajmuję. Dzwonie przy tym pracowniku do osoby z którą już rozmawiałem ( ta która była na urlopie) i słyszę, że on nic nie zrobi bo jest sobota i żebym przyszedł w poniedziałek. Wychodzę i dzwonie do firmy z komórki z prośbą o podanie numeru + danych personalnych „szefa” osoby decyzyjnej. Pracownik z którym rozmawiałem nie chce mi podać danych i odkłada słuchawkę, i tak kilka razy. Dzwonię w takim razie do osoby, która zna mają sprawę, i słyszę żebym „ spadał” a jak chcę to niech idę do Urzędu regulacji itp…
Zwracam się do Was z prośbą, o pomoc w napisaniu pisma do tej firmy
Chcę oczywiście odzyskać swoje pieniądze, oraz znaczyć, że pracują tam oszuści i że mają zwrócić mi różnicę pieniędzy
Chciałbym, aby pismo zawierało podstawy prawne na podstawie, których mogę ubiegać się o zwrot
Firma ta i jej pracownicy to zwykli oszuści.
Będę wdzięczny za sugestie