Ewa
L.
Przewodniczący,
starostwo powiatowe
Temat: dot. zmiany rodzaju umówionej pracy
W umowie o pracę, rodzajem pracy od samego początku był: Starszy Referent(4 lata). Stanowisko to zajmowałam do grudnia 2010 kiedy to objęłam funkcję Przewodniczącego w jednym z działów w urzędzie. Tym samym rozszerzeniu uległ mój zakres obowiązków. Czy pracodawca ma obowiązek sporządzenia mi nowego zakresu obowiązków? Czy faktycznie w przypadku powyższej zmiany podpisane powinno zostać porozumienie zmieniające umowę? Zastanawia mnie to, gdyż od momentu objęcia funkcji nie mam ani nowego zakresu, ani ww. porozumienia. Prktycznie oprócz certyfikatu nie ma śladu w moich aktach o tej zmianie, która wiąże się ze znacznie większą odpowiedzialnością. Ciągłe dopominanie się o to nie przynosi efektów... nie wiem czy mam jakiekolwiek podstawy prawne by wystosować pismo do pracodawcy o wprowadzenie powyższych zmian... proszę o pomoc i z góry dziękujęe.l.