Paweł Jakubowski sam sobie
Temat: Domeny.pl - problem z okresem rozliczeniowym
Mam kłopot z regulaminem domeny.pl Sprawa jest taka. Rok temu wykupiłem domenę w promocji "Domenobranie III". Parę dni temu zadzwoniła do mnie pani z domen i poinformowała, że dobiega końca okres rozliczeniowy i prześle mi fakturę proforma za odnowienie tych usług. Ja stwierdziłem, że nie chcę żadnej usługi odnawiać, po czym dostałem odpowiedź, że nie mogę tak zrobić gdyś kupiłem domenę w promocji i w takim wypadku musiałbym zapłacić różnicę między ceną w promocji a normalną. No i teraz mam dylemat, czy mogą coś takiego zrobić w ogóle?Z punktu 4 jasno wynika, że gdybym chciał zarejestrować domenę na okres dłuższy niż 1 rok to zapłaciłbym cenę normalną. Zarejestrowałem na 1 rok więc w czym problem?
Tutaj całość - http://www.domeny.pl/files/regulamin_domenobranie.pdf
Tutaj fragment regulaminu:
"3. Ceny domen w promocji “Domenobranie” dotyczą rejestracji domen na okres jednego roku."
"4. W przypadku rejestracji domen na okres dłuższy niż jeden rok, obowiązują ceny standardowe."
"7. Przeniesienie do innego usługodawcy domen zarejestrowanych w ramach promocji “Domenobranie”, przed ich odnowieniem na drugi rok, zobowiązuje Uczestnika do wpłaty na
konto Organizatora promocji różnicy pomiędzy ceną standardową określoną w cenniku w chwili
zakupu, a promocyjną ceną za pierwszy rok, za którą Uczestnik promocji nabył domenę.
Uczestnik promocji zobowiązuje się nie podejmować żadnych działań, uniemożliwiających
spełnienie powyższego warunku."