konto usunięte

Temat: Czwarta reklamacja telefonu, który objęty jest jeszcze...

Witam wszystkich,
Mam w posiadaniu telefon LG, który objęty jest jeszcze gwarancją.
Niestety trafiłam na dosyć wadliwy model, który był już w serwisie 3 razy. Za każdym razem wymieniano inne części jednak cały czas pojawiał się ten sam problem na wyświetlaczu, który uniemożliwiał odczytywanie sms-ów, numerów, itp.
Wysyłając telefon do serwisu po raz czwarty opisałam usterkę w liście i poprosiłam o nowy telefonu. Telefon wrócił do mnie z
dodatkowo zbitym wyświetlaczem i odmową naprawy. Oczywiście odpowiedź serwisu - odmowa naprawy ze względu na usterkę mechaniczną. Zaznaczam, że wysyłając telefon do serwisu wyświetlacz nie był zbity.
Nie wiem co robić. Jak dochodzić swoich praw? Jak udowodnić, że
ta usterka nie była spowodowana przeze mnie?
Hipotetycznie zakładając, że zawinił kurier czy serwis LG nie powinien skontaktować się ze mną po tym jak otrzymał list z opisem usterki i telefon z odmiennym uszkodzeniem?
Nie dość, że zostałam bez telefonu, czuję się oszukana, to serwis chce dodatkowo wyłudzić ode mnie pieniądze za naprawę, której nie spowodowałam!
Ręce opadają. Drodzy prawnicy co Wy na to ;)Agnieszka H. edytował(a) ten post dnia 07.09.09 o godzinie 18:13
Grzegorz Pelc

Grzegorz Pelc radca prawny

Temat: Czwarta reklamacja telefonu, który objęty jest jeszcze...

Agnieszka H.:
Nie wiem co robić. Jak dochodzić swoich praw? Jak udowodnić, że
ta usterka nie była spowodowana przeze mnie?

Ty niczego nie musisz udowadniac, to oni muszą udowodnić, że jest tak, jak mówią.
Ręce opadają. Drodzy prawnicy co Wy na to ;)

Odstąp od umowy i zażądaj zwrotu za telefon. Kup sobie inny.



Wyślij zaproszenie do